Gå til innhold

Omtale av Tony Hawk's Proving Ground (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker Tony Hawk fordi det er lett å spille. Sleit sykt i Sk8te med kontrollen, da bare en nano meter feilskjær

i padden utgjorde feil triks. Ble for vanskelig for min del, og jeg hadde det rett og slett ikke morro med Sk8te.

Kjøpte Tony Hawk Project 8 til PS3'n min for noen dager siden, og er glad for det. TW er fortsatt kjempemorro.

Lenke til kommentar

ikke like avslappende? det er ingen andre spill som jeg finner like avslappende som det å rulle rundt i skate, så fort du har lært deg kontrollene da. Nei du djrabbit88, gi Skate en sjanse til, lær kontrollene ordentlig, så skal du bare se hvor digg det er i forhold til den overdrevne knappetrykkinga i THPS. Mer trening for fingrene, ja, men mer avslappende enn skate? langt ifra..

Lenke til kommentar

Nå som SKATE har vært ute en stund vil jeg sammenligne disse to spillene med bilverdenen.

Der Tony Hawk serien etterhvert minner meg om Burnout serien, har SKATE tatt veien mot Forza Motorsport og gått for simulasjon. Begge disse spillene har sine fanbaser og tilhengere.

 

Selv er jeg enig med de fleste andre her, TH er vippa ned av tronen for lenge siden. Ikke noe er så deilig som frihetsfølelsen i SKATE!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...