Gå til innhold

Omtale av Guitar Hero III: Legends of Rock (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rart at dere ikke slår hardere ned på all reklamen i spillet. Noen vil vel si at det passer inn i et spill som handler om et verdenskjent band som spiller på scene foran tusener, men jeg likte det ikke.

 

Det er også MYE vanskeligere enn tidligere spill, og det er et pluss.

 

Alt i alt en god omtale, men det er en del leifer rundt om kring.

Lenke til kommentar

joda.. Det er et godt spill, men det har en del mangler og problemer som anmelder ikke tar seg tid til å gå inpå..

 

Har skrevet en lesererfaring på X360 versjonen av spillet der jeg utdyper..

 

Jeg vil også advare mot PS3-versjonen som sliter med lagg fra gitaren til konsollen. Dette gjør det hele mye vanskeligere og mindre realistisk. Søk på google for mer info.

 

Men for all del! Spillet er kjempebra!

Lenke til kommentar
Rart at dere ikke slår hardere ned på all reklamen i spillet. Noen vil vel si at det passer inn i et spill som handler om et verdenskjent band som spiller på scene foran tusener, men jeg likte det ikke.

 

Det er også MYE vanskeligere enn tidligere spill, og det er et pluss.

 

Alt i alt en god omtale, men det er en del leifer rundt om kring.

 

Etter min mening har spillet blitt mye lettere enn før.. hammer ons og pullofs har blitt enda enklere å gjennomføre enn på ps2.. Noe jeg synes er ganske dumt..

Eneste sangene jeg liker å spille på dette spillet er; One, Impulse og My name is Jonas.... Tror det kan ha noe med at jeg er fryktelig lei GH om dagen.. blir litt for mye her...

Lenke til kommentar
Jeg vil også advare mot PS3-versjonen som sliter med lagg fra gitaren til konsollen. Dette gjør det hele mye vanskeligere og mindre realistisk. Søk på google for mer info.

 

 

Har problemer med å finne noe info om dette på google, og er ganske bekymra over dette siden det er et veldig alvorlig problem om det faktisk stemmer. Du kunna ikke komt med litt mer info ang. dette? GH2 på LCD skjermer var et stort problem om du ikke kalibrerer, håper det er mulig å fikse isåfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Synes GH3 skuffer stort. I forhold til 2ern så er det en nedtur. Hovedsakelig så er det disse duellene som ikke hører hjemme. Jeg har ingen interesse av å sabotere soloene til Morello, Slash og Lou, jeg vil spille sanger. Et lite pluss er at det selve spillingen er litt enklere og har litt mer flyt, samt at grafikken er bedre enn de tre foregående spillene. Jeg var redd eksamen skulle bli nedprioritert etter å ha kjøpt spillet på lanseringsdagen et par dager før eksamen begynte, men det var ingenting å frykte. Kommer nok til å spille dette litt i julen, men det blir nok mer på co-op career. Gidder rett og slett ikke å legge ned tiden det krever å runde spillet på expert, som jeg gjorde med 2ern.

Lenke til kommentar
Noen som har testet Wii-versjonen? Er den like bra som 360-versjonen?

 

 

Den er visstnok ved en feiltagelse blitt i mono! Helt sykt.... Et musikkspill i mono. D.v.s at vis du f.eks har et surround-oppsett vil det faktisk kun komme musikk fra centeren din! Og hvis du kjører det i fronthøytalerne høres det utrolig tamt ut....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...