Gå til innhold

En post-revolusjonær historie (del 1) (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Glimrende skrevet artikkel, sjelden jeg har hatt så lyst til å prøve et spill med en gang. Får du provisjon for dette?

Skulle ikke tro det var nødvendig å forklare dette, og det er lett å bli fornærmet av et slikt spørsmål, men: Når vi skriver positivt om et spill så er det helt og holdent basert på et redaksjonelt grunnlag, ikke kommersielt. Noe annet hadde vært fullstendig uprofesjonelt og uetisk.

Lenke til kommentar
Glimrende skrevet artikkel, sjelden jeg har hatt så lyst til å prøve et spill med en gang. Får du provisjon for dette?

Skulle ikke tro det var nødvendig å forklare dette, og det er lett å bli fornærmet av et slikt spørsmål, men: Når vi skriver positivt om et spill så er det helt og holdent basert på et redaksjonelt grunnlag, ikke kommersielt. Noe annet hadde vært fullstendig uprofesjonelt og uetisk.

 

Beklager, det var ment som en spøk. Og var dårlig formulert. Jeg tenkte ikke slik i det hele tatt. Jeg tar selvkritikk for måten jeg utrykkte meg på. Som en forklaring (ikke unnskyldning så får jeg ikke smileys til å fungere akkurat nå)

 

Jeg har ikke opplevd redaksjonen i gamer.no som noe annet enn profesjonelle og dyktige i sitt arbeid

Lenke til kommentar

Kan også lastes ned her: *link fjernet*

 

Mitt styre gikk helt i dass, men på tredje forsøk overlevde jeg alle de 3 åra. Selvom jeg prøvde å få til det motsatte, så endte det med at millitære drepte alle som var imot meg og begikk folkemord osv. :/

 

*** Som det står i artikkelen er spillet gratis, hvis man svarer på et spørsmål og lover å donere litt penger til en frivillig organisasjon). I respekt for dette ønsket av utvikleren, er derfor linken for uoffisiell nedlasting fjernet -- TST ***

Endret av TST
Lenke til kommentar
Mitt styre gikk helt i dass, men på tredje forsøk overlevde jeg alle de 3 åra. Selvom jeg prøvde å få til det motsatte, så endte det med at millitære drepte alle som var imot meg og begikk folkemord osv. :/

Det samme har skjedd med meg, og det var i den forbindelse at jeg opplevde det som i ettertid har blitt et av de spilløyeblikkene jeg husker aller klarest.

 

 

Ehrlich endte opp med alt for mye makt, dødsskvadroner herjet på landsbygden, kontaktene mine ble drept en etter en, og da jeg for n-te gang ba Ehrlich om å sette en stopper for all brutaliteten, sa han simpelthen at "jeg skal ta meningen din til etterretning". Jeg hadde manøvrert meg inn i en situasjon hvor jeg var fullstendig maktesløs, og kunne bare konstatere at jeg var en enorm katastrofe for nasjonen jeg prøvde å hjelpe.

 

"The road to hell is paved with good intentions"

 

 

Lenke til kommentar

for å si det slik, jeg tror ikke spillet har noen rekke av valg som kan få landet til å tjene penger som gress, gi alle mat, utdannelse og legehjelp, bli ikkevoldelig kvitt kranglefantene i militæret osv.

 

om du fokuserer på en politikk så kommer du til å hisse på deg gjengen som ikke liker den formen for politikk, og dermed går det en vei...

 

jippi til menneskeheten sier jeg bare...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...