Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går ut fra at spørsmål 1 vil være de 4 12-voltslinjene samlet.

 

Sikker på at det ikke er noe feil i det spørsmålet ?

 

(og håper ikke man bare har summert maksverdiene, det vil ikke stemme, litt logikk og bare et av svarne kan stemme, som dog ikke ser ut til å stemme med noen spesifikasjoner)

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar

Kommer det noen samletråder for julekalendere i år eller?

Ser at psdata, amentio og multicom har fått sine online so far ...

 

Redigert: Ser faktisk at amentio har samme produkt som multicom har i sin kalender, men til en billigere penge :!:

Endret av muttok
Lenke til kommentar
Når vi spesifiserte MIST 600W så tok vi høyde for både dagens og morgendagens behov. Den samlede effekten MIST 600W kan levere på +12V linjene er hele 530W (44.2A), mer enn nok til å forsyne selv de mest kraftkrevende konfigurasjonene.

 

25, 60 eller 80?

 

Har en stygg misstanke at noen bare summerte 4*20 (som er maks på hver linje).

 

12V*80A = 960w ganske heftig for en forsyning på 600w :p

 

Bare et av alternativene kan stemme, men finner ikke noe spesifikasjoner som støtter dette.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
Når vi spesifiserte MIST 600W så tok vi høyde for både dagens og morgendagens behov. Den samlede effekten MIST 600W kan levere på +12V linjene er hele 530W (44.2A), mer enn nok til å forsyne selv de mest kraftkrevende konfigurasjonene.

 

25, 60 eller 80?

Samme lurer jeg på. Den som lagde denne artikkelen hadde nok drukket for mye "julebrus" før den ble lagt ut spør du meg. :tease:

Lenke til kommentar

jeg tror jeg venter med å sende svar på denne konkuransen.. ;)

 

 

Jeg savner julekalender-tilbudene fra webbutikker her på HW.no fordi jeg syns julekalender-konkurranser ikke er noe særlig kjekt da er det bare èn person som får noe mens med tilbudene som var før å var det flere som kunne få seg noe kjekt til en billig penge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...