Gå til innhold

Rimelig fargelaser til SMB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes dette virker som en svært aktuell skriver for hjemmet også, med tanke på både pris, funksjonalitet, driftskostnader og støy. Greit nok at man får en fargeblekkskriver til under 500 kr, men driftskostnadene av en slik vil fort beløpe seg på mer enn for en slik fargelaserskriver. Jeg liker retningen denne utviklingen har. :)

Lenke til kommentar
Må si jeg er litt skeptisk. Har brukt fargelasere til over 130k som ikke klarer godkjent fotoutskrift...

 

Sånne sammenligninger kjøper jeg ikke. Spørsmålet mitt er da: Hvorfor kostet den over 130k; var det for å få bra utskriftskvalitet, eller rask og driftssikker utskrift i et stort og krevende miljø? Hvis sistnevnte, så er prisen ikke så veldig relevant til bildekvalitet.....

Lenke til kommentar
Fargelaser og fotoutskrifter er vel omtrent som fett og vann. Skal man få ålreite fotoutskrifter må man se etter andre teknologier. Stiller meg veldig kritisk til denne printerens lovnad...

 

Så noen utskrifter for omlag 2 år siden fra en (da) rimelig Minolta, og de var ikke så gale. Selvsagt ikke sammenlignbart med andre metoder, men til å være laser var de bra. Minolta har det vel ikke vært det store salget av i Norge? Husker jeg titta litt etter en slik rett etter jeg så den, men fant ingen av de vanlige her i Norge som solgte dem.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
men er denne toneren med innebygget trommel eller må disse byttes separat? Eventuelt pris på disse?

Hva vil det si at det er (eller ikke er) innebygget trommel?

 

Noen her som har handlet denne enda? Finner ingen tester av den på nettet, men den er jo tilsynelatende en ok skriver. Alternativet mitt er HP laserjet 2600N, men innbiller meg at Phaseren er bedre på bilder (uten grunnlag i noe :)).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...