Gå til innhold

Tynn og lett 15,4-tommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er nok enda ei god stund til Dell tar igjen MacBook Pro på design. MBP er lettere, ser bedre ut (imo) og har ca de samme spesifikasjonene (Mangler Blu-ray). Er litt dyrere tho, men man får en del andre ting. Vet ikke hvor bra skjermen er i denne Dellen, og hvor lang bateritid det er? MBP har også metallkabinett.

Dell har jo mye raskere grafikkort ;)

Lenke til kommentar
Er nok enda ei god stund til Dell tar igjen MacBook Pro på design. MBP er lettere, ser bedre ut (imo) og har ca de samme spesifikasjonene (Mangler Blu-ray). Er litt dyrere tho, men man får en del andre ting. Vet ikke hvor bra skjermen er i denne Dellen, og hvor lang bateritid det er? MBP har også metallkabinett.

Dell har jo mye raskere grafikkort ;)

 

I hvilket univers da? Begge har jo 8600 GT, eneste unntaket er at dell leverer med 8400 GS som alternativ nr 2. :)

Lenke til kommentar

hmm:

 

Grafikkort

Kjære kunde, ved valg av nVidia® GeForce™ Go 8400M GS grafikkort må også primærbatteriet oppgraderes til 6-celler, slik at du er sikret tilfredstillende batterilevetid med ditt nye system.

 

NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory [inkludert i prisen]

 

Eneste alternativ jeg ser er 8600 GT, hva anbefaler de av batteri til den mon tro? :p

Lenke til kommentar
NVIDIA® GeForce™ Go 8600M GT with 256MB dedicated graphic memory [inkludert i prisen]

 

Eneste alternativ jeg ser er 8600 GT, hva anbefaler de av batteri til den mon tro? :p

 

Hmm, her snakker vi om bensindrevet aggregat.

 

"Kjære kunde, ved valg av Go 8600 GT anbefales det at kunden kjøper tilhengerfeste for å kunne frakte et bensindrevet aggregat innebygd i en praktisk tilhenger.

 

Gladmedling: Det følger nå med Jerrykanne (20l) og 10% rabatt på bensin det første året.***

 

*** Forutsetter fylling av bensin på den lokale Dell-stasjonen."

 

Fra spøk til revolver.

 

Jeg likte den gamle veldig godt, men kan ikke si meg imponert over vekten på den nye. 2,6kg er ca. det samme som jeg hadde på en kraftpakke fra acer for en liten stund siden.

 

Har Dell fått orden på leveringstiden, så kanskje det blir en dell på meg en gang i tiden.

Lenke til kommentar
Merkelig at det ikke går ann å få høyere oppløsning enn 1280 :S Spes siden man kan

få blue ray spiller på den!

 

Kommer støtte for høyere oppløsning fra januar har jeg hørt, var sist jeg sjekka mulig å få det i Dell USA siden, forøvrig så kommer den også med LED display snart.

 

Er kanskje lurt å ikke bestille den enda og heller vente til etter jul, de endra og rota mye med specsen til M1330 de første mnd den kom,

 

N kort

LED

Høyere oppløsning

 

Er vel det denne mangler pr dags dato.

Lenke til kommentar

Vurderer denne selv, skal ha pc til først og fremst skolearbeid (Office, foto/videoredigering etc.) og til hjemmepc med alt som hører til (musikk, internett, spill osv.) Ser derfor ikke etter en rendyrket jobbpc. Spilledelen er ikke så viktig så lenge jeg har et ok grafikkkort som kjører de fleste nye spill som COD4 etc. Trenger ikke noe Crysis-monster så jeg regner med at 8400 holder.

 

Men, vil dere si grunnmodellen oppgradert til 2gb ram er et bra kjøp? Den kommer såvidt under 10k. Man får vel en god del bedre pc for 10k om man driter litt i design, og ser etter andre merker?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...