Gå til innhold

Kulturo: Resident Evil: Extinction


annejohn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så lenge det ikke blir übercheesy, dårlig manus og forferdelig action må jeg si meg fornøyd.

 

Så lenge den tilfredstiller mine actionbehov, trenger den ikke noe genialt plot. Er tross alt bare hjernedød underholdning =]

 

Ja, det eneste som holder denne filmen sammen er Milla Jovovich sin kropp og slakting av dårlig lagde zombier. En bra film hvis man ikke bruker penger på den, men ellers så føler man seg bare snytt.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for Milla Jovovich på filmlerretet, så for min del så jeg med forventning frem til denne filmen. Alt i alt storkoste jeg meg med den lette blandingen av action, gladvold og en heller svak historie. Fikk man noe ut av de tidligere filmene får man tilsvarende ut av denne, noe som kan være en grei pekepinn dersom man er usikker på om man vil investere resurser for å få sett den. Den blir nok like fort glemt som de andre filmene og havner nok aldri på noen liste over gode filmer, men det får så være. Av og til er det godt å variere litt med en motpol til de sofistikerte, tunge, og anerkjente filmene..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...