Gå til innhold

Kulturo: Bale kan bli Connor


daubyj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønner at WBvil ha en litt større skuespiller inn i rollen som John..

men Edward Furlong har lyst på rollen.. hvis de vil ha T2 fansen til å digge filmen så er det bare 1 som må spille den rollen

 

Nei satan. Er det liv i deg også? Har personlig likt Bale siden Equilibrium.

Lenke til kommentar

Terminator blir bare ikke det samme som før når Arnold Schwarzenegger ikke har rollen som Terminatoren. Nei, takke seg til. Christian Bale er en skuespiller jeg liker svært godt, men tror ikke det er håp for filmen når Vin Diesel har rollen som Terminator. Nei og nei.

 

Ble oppmerksom på Christian Bale etter å ha sett Equilibrium. Den filmen er forøvrig svært oversett, virker det hvertfall som. EN utrolig bra film jeg likte veldig godt. Var også svært gjennomført på mange måter. Alt fra hvordan de har utviklet en helt egen kampstil til filmen til det visuelle.

Lenke til kommentar

med bale som connor så burde de finne på noe bedre med terminator ja. hadde ikke så store forventninger til denne filmen, regna egentlig med at den ville bli en grei film å se, men bale er en god skuespiller og nå har jeg faktisk litt forventninger.

 

vin diesel er skapt for riddick, ikke terminator. btw ny riddick film på også. plus at jeg hørte noe om et nytt spill også, men kan ikke bekrefte dette

 

anyway, terminator må sees uansett da ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Huffa, blasfemiske uttalelser om Vin Diesel i denne tråden her. Nå som Arnold er for gammal så er han en fin arvtager. Han har jo faktisk vist kvalitet tidligere, om det ikke blir han kan man jo ende opp med folk som *grøsse* John Cena.

 

Nei, om Bale virkelig er med i denne filmen her så er jeg plutselig blitt hypet for filmen. Den mannen vet å levere og er en av de virkelig store skuespillerne for de neste tiårene. Ikke like begeistret for regissøren, fint lite av det jeg har sett av ham har levert og han virker som en miniputt i forhold til James Cameron.

 

Jeg ser gjerne en storproduksjon med Bale og Vin Diesel på rollelisten. Sørg bare for å gi The Governator en cameo :cool:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...