Gå til innhold

Omtale av Scene it? Lights, Camera, Action (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hah, her er jeg og anmelder på heelt forskjellig sted ser det ut til. Jeg er enig med alt som står skrevet, men at det skal trekke ned spillet helt til 5/10 er jeg fullstendig uenig i!. Jeg har vel spillt 10-12 omganger av spillet selv, hovedsakelig long play med 3 spillere og jeg elsker scene it. Loading, saving og cutscenes er småirriterende ja, men det ødelegger da ikke gameplayet så totalt? Minimum 7/10 fra min side, kanskje også 8/10.

 

Har forresten også Buzz, alle sammen, og venter spent på Hollywood quiz. Men her i leiligheten er vi mye mer glade for Scene-it..

Lenke til kommentar
Gleder meg til den dagen $ony fanboys kan holde seg unna en tråd som tross alt handler om Scene IT som kommer på 360. Testet det litt i helga og det virket bra. Ulempen med det var att det var på Engelsk og hvis MS overhodet skal ha noe sjangs mot $onys andeler her må det komme egne språkversjoner men ellers ett brukbart spill

Fanboy$? Forklar meg veldig konkret hvor du får fanboys fra?

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar
bestemor snubler og deiser over glassbordet.

 

Muligens har jeg sovet litt for lite i natt, men dette er noe av det morsomste jeg noen gang har lest i en gamer.no omtale. Kudos!

 

 

(Med mine dypeste beklagelser til bestemødre som faktisk har opplevd dette. Gamle folk som fyker gjennom rommet og lander i glassbord er ikke morsomt... ... ... pfffhHAHAHAHAHAHA!)

 

 

-10 karma.

Endret av slash
Lenke til kommentar

Scene-it krever en del mer filmkunnskap enn hva Buzz krever av kunnskap, men ikke mer enn at alle kan kose seg med spillet.

 

IR fungerer forresten helt strålende. Så lenge du ikke sikter direkte vekk fra skjermen så er det helt perfekt. Bruker vel også laaangt mindre batteri, og er billigere teknologi.

Lenke til kommentar
Gleder meg til den dagen $ony fanboys kan holde seg unna en tråd som tross alt handler om Scene IT som kommer på 360. Testet det litt i helga og det virket bra. Ulempen med det var att det var på Engelsk og hvis MS overhodet skal ha noe sjangs mot $onys andeler her må det komme egne språkversjoner men ellers ett brukbart spill

Fanboy$? Forklar meg veldig konkret hvor du får fanboys fra?

 

Hvor jeg har ordet fanboys fra, vell tross alt så handler denne tråden om 360 spillet Scene it, men når du presterer å si sitat "Gleder meg bare til Buzz på PS3 jeg, men trådløse kontroller!". Du blander inn noe som har null relevans til hva tråden handler om, derav slengbemerkningen fanboy.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Kjøpte Scene it? for en uke tilbake, tross stor skepsis. Gamer.no har i mine øyne alltid levert troverdige karakterer, men denne gang gikk det virkelig galt.

 

Scene it? er full av gode spørsmål, ekte filmklipp, ekte lydklipp og ekte bilder. Buzz er full av billige kopier, noe jeg mener drar helhetsinntrykket ned. Eneste store minuset med Scene it, er at det kun finnes på engelsk. Blir kanskje litt vanskelig å lansere spillet på norsk da, da alle filmene er fra hollywood og dermed engelske.

 

8/10 av meg - underholdene!

buzz er død.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...