Gå til innhold

Slik blir Burnout Paradise (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:)

 

Da hadde nok den essensielle delen av spillet fallt bort, nemlig det å kunne vrake bilen sin så enormt :p

 

Man kan nå da vrake bilen sin selv om det er et ekte merke eller ikke.

NSF kjører man jo ekte merker. I de gode gamle spillene kunne man fint vrake bilen sin.

Lenke til kommentar
Er forskjell på eit Burnout-vrak og NFS-vrak ;) Dette er uansett utviklerene må ha tillatelese av fra bilprodusentene,og det er nok ikkje billig. De fleste produsentene vil vel neppe tillate utviklerene å vise frem modellene sine som totaltvrak i grøftekanten heller.

 

Det er vel EA begge to?

 

Er enig i at det ikke er så viktig med ekte merker i denne serien, da det uansett er så fjernt fra virkeligheten.

Lenke til kommentar
Eneste jeg har å utsette på burnout er at du ikke kan velge mellom ekte bilmerker. Ellers er det god underholdning:)

 

Kan ikke helt fatte og begripe hva som er så viktig med "ekte" biler i et spill som dette.

Det må da være revnende likegyldig for spillopplevelsen..

 

Nei, jeg er litt enig, har ikke falt meg inn overhode som et spll der ekte biler har noe å si fra eller til.

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...