Gå til innhold

- Skal bli større enn iTunes i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis ed oppgitte prisene stemmer er det helt horribelt. Platebransjen gjør med dette det vanskelig for netcom å tjene på løsningen samtidig som de skal være konkuransedyktige mot f.eks itunes. Tror de her gjør seg en bjørnetjeneste da mobilmusikk virkelig har et stort potensiale. Tingen er vel kanskje at de på sikt ønsker å komme med en løsning selv.

Lenke til kommentar

Det skal da pokker ikke mye til for og bli større enn Crappy-tunes...

 

Bare hold listen oppdatert, og ikke slett eldre plater/artister så kan det bli større enn Crappy-tunes raskere enn helvete fryser over.

 

 

Mye som Crappy-tunes mangler av artister, plater osv, samt ett elendig program som er til for avspilling av musikken dems...

 

**Edit: men prisene som de kommer med her virker til og være fastsatt av ToNo...overpriste satans-spawn som de er..

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar

Platebransjer bør også innse at en ikke kan ta betalt for muggen komprimert lydkvalitet, bokbransjen f.eks. vet å sette ned prisen på pocket i forhold til innbundet. Maks 5 kr. låta om det er klisse nytt eller 2kr. for ei gammel låt, ellers går jeg heller i butikken og kjøper hele plata til en 50lapp i utmerket kvalitet og ripper selv.

Lenke til kommentar

Nei, musikkmafiaen fornekter seg ikke... :thumbdown:

 

Lastet ned endel musikk fra Telenor-tjenesten da det var gratis forrige desember. Kvaliteten var til å spy av :sick: Hadde jeg betalt noe for det hadde jeg følt meg svindlet. Og de ekstreme drm-begrensningene gjorde det jo ubrukelig uansett. F.eks maks antall avspillinger.

 

Du får jo ikke kjøpt musikk på sånne tjenester, du bare leier.

 

En annen abonnementsløsning kan være at du laster ned så mye musikk du vil, og at sangene er spillbare så lenge du er kunde hos Netcom.
= råtten mafia-taktikk
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...