Gå til innhold

TEST: Hiper HPU-5B680


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt min hiper Type-R i snart 3år, og ikke hat noe problemer, men skal bytte den neste uke mot en annen da den bråker litt for mye. Ble litt overasket over testen, var bare klager og klager før at hiper var dårlig. Tenker jeg kjøper denne istedenfor gigabayte Odin som jeg hadde tenkt å kjøpe.. Eller hva sier dere?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM
Haah, er det en ulempe at finnishen er så fin og bra at man ser fingeravtrykk på den? :roll:

Den var så bra at de bare måtte "finne på noe". :!:

Men syntes dere har veldig mange psu tester her, hardware er jo mer enn bare strømforsyninger.

Men det er ikke så ofte det kommer nye PSUer som frister. Ellers har de jo egentlig testet alt av nye skjermkort og hovedkort som har kommet ut.

Lenke til kommentar

Hadde en Hiper Type R 580w som jeg solgte, nå 3 år gammel, den surrer og går den. Men så hadde jeg god kjøling og luftgjennomstrømning også da, men uten at maskinen hørtes ut som industristøvsuger.

 

Hiper Type R 680W er sikkert bra, noe komponentene tyder på å være. Men en ting vil jeg peke på: Yate Loon vifta har et plastdeksel over seg, noe som "teoretisk" gir bedre kjøling i PSU'en...

 

-prøv å dekk til ei vifte og se hva som skjer! Det MÅ bli dårligere luftgjennomstrømning, siden det ikke er en form av trakt vi snakker om her.

 

I denne tråden diskuterer vi dette, og jeg sender en mail til Matt - madmat - Harris i JonnyGuru.com for å sjekke dette nærmere. På side 2 i den tråden er korrespondansen oss i mellom lagt ut, hvor han sier hva han mener.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke vært skeptisk til å kjøpe denne strømforsyningen.

Den er laget av samme OEM produsent CWT som har laget Corsair TX750W.

Kondensatorene som er brukt er fra Hitatchi og Samxon som er av bra kvalitet og burde sikre en lang levetid.

 

Men jeg ville vært veldig skeptisk til å kjøpe noen av de mindre modellene fra 580w og nedover.

Dette er på grunn av at de trolig forsatt er laget av Andyson med dårlige Fuhjyyu kondensatorer som har en tendens til å ryke fort.

 

Jeg skulle gjerne ha sett en test av en mindre model som Hiper Type-R HPU4M580 eller Type-R HPU4M480.

Endret av LAEN
Lenke til kommentar
Jeg ville ikke vært skeptisk til å kjøpe denne strømforsyningen.

Den er laget av samme OEM produsent CWT som har laget Corsair TX750W.

Kondensatorene som er brukt er fra Hitatchi og Samxon som er av bra kvalitet og burde sikre en lang levetid.

 

Men jeg ville vært veldig skeptisk til å kjøpe noen av de mindre modellene fra 580w og nedover.

Dette er på grunn av at de trolig forsatt er laget av Andyson med dårlige Fuhjyyu kondensatorer som har en tendens til å ryke fort.

 

Jeg skulle gjerne ha sett en test av en mindre model som Hiper Type-R HPU4M580 eller Type-R HPU4M480.

 

Trodde corsair brukte seasonic?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...