Gå til innhold

Spar tusenvis når du kjøper Blackberry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er det noen som har handlet der? jeg har selv lyst på en Blackberry Curve 83xx, men vet ikke hvilken jeg skal kjøpe.. 8310 har gps, og 8320 har Wifi.. hvordan fungerer GPSen? har lite erfaring med dette.. er det en gratis tjeneste? eller kopler den seg opp via gprs og man må betale for x-antall MB som lastes?

Lenke til kommentar
Anbefaler 8800 da den har både wifi og gps.Fikk den for 140£ på ebay.Leste fort gjennom at folk bruker google map for navigering,men må lese mer nøye på forumet rundt.

 

 

ja jeg tenkte litt på 8800 selv.. men jeg vil helst ha kamera på mobilen. er kjekt å ha i enkelte situasjoner. så derfor la jeg den bort.. men hvordan bruker du gpsen? betaler du for informasjonen eller er det gratis?

Lenke til kommentar

etter det jeg forstod så kunne man bruke Blackberry maps og google maps gratis... eller er det bare "lisensen" som er gratis, så man må betale for kartene?

mine kriterier på en BB er kamera, wifi og gps.. hvorfor kunne de ikke laget en modell som hadde alt det? er vel ikke så vanskelig.. og om jeg må betale ekstra for gpsfunkskjonen så blir det en med wifi.. Curve er jo en lekker telefon..

Lenke til kommentar

"So to sum up you need hardware - a Blackberry with a GPS chip built in or a separate receiver, and you need software on your Blackberry, AND YOU NEED A BLACKBERRY DATA PLAN."

 

"Data plan" er vel samme som gprs eller 3g som igjen koster.

 

Blackberry har foreløpig ingen med gps,kamera og wifi samtidig.Du må nok smøre deg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
"So to sum up you need hardware - a Blackberry with a GPS chip built in or a separate receiver, and you need software on your Blackberry, AND YOU NEED A BLACKBERRY DATA PLAN."

 

"Data plan" er vel samme som gprs eller 3g som igjen koster.

 

Blackberry har foreløpig ingen med gps,kamera og wifi samtidig.Du må nok smøre deg med tålmodighet.

 

var det jeg var redd for.. glemte forøvrig å skrive "kriterier på en drømme BB er.." hehe. men da blir det en 8320 curve på meg.. gps er ikke så viktig for meg..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Curven er en drøm! Har aldri tatt i en blackberry før jeg kjøpte min i går! Er storfornøyd :) Skjønner ikke at ikke flere i Norge har fått øynene opp for Blackberry. Den er kanskje ikke drømmemobilen for ekstreme mobilnerder, men for meg er den perfekt! Har alt jeg trenger og litt til. Dessuten er den gøy å bruke for oss som er lei av Nokia,Sony ericsson, Samsung og Mototola!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei, jeg snakker selvsagt om funksjonaliteten man oppnår gjennom BlackBerry Enterprise Solution som består av vesentlig mer enn bare e-post -- evt. BlackBerry Internet Solution om du er privatperson. Synd Trigcom har noen priser som er helt latterlige, de vil aldri klare å øke populariteten i privatmarkedet med priser som ligger flere ganger det man får hos andre operatører som Vodafone, T-Mobile og Movistar.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Synd Trigcom har noen priser som er helt latterlige, de vil aldri klare å øke populariteten i privatmarkedet med priser som ligger flere ganger det man får hos andre operatører som Vodafone, T-Mobile og Movistar.

 

litt urealistisk og sammeligne US priser med norge, er det ikke?

har BB som jobb telefon og netcom som privat. fikk for litt siden en mld fra netcom hvor de opplyser om prisjustering.

startpris gikk fra 0,69 til 0,89 og ringepriser ned 10øre, dårlig ods etter min mening. Spess når en gjennomstnitts samtale varer ca 30sek.

og husker jeg ikke feil er det nettopp startavgiftene forbrukerombudet kicka på når dem skulle evaluere et abo/oppratør.

Husker jeg ikke helt feil har trigcom 0,69 øre i startavgift.

Lenke til kommentar
Synd Trigcom har noen priser som er helt latterlige, de vil aldri klare å øke populariteten i privatmarkedet med priser som ligger flere ganger det man får hos andre operatører som Vodafone, T-Mobile og Movistar.

 

litt urealistisk og sammeligne US priser med norge, er det ikke?

 

Hvem har sammenlignet med US-operatører?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...