Gå til innhold

Bruk Nokia N95 som Star Wars-våpen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er jo helt utrolig. Selv om bevegelsessensor ikke er så utrolig, så kunne jo Nokia ha utnyttet det veldig for å få mobiltelefonen til å se stilig ut, slik som Nokmote har gjort. At de ikke informerer om at den har bevegelsessensor er jo helt rart. Jaja, kanskje Prada-telefonen min pluttselig får Symbian, UMTS og GPS. Aldri godt å vite :p

Lenke til kommentar

Morsomt å finne ut sånt i ettertid.

 

Mer nyttig enn Star Wars og Nokmok synes jeg nye versjonen av RotateMe er. På N95 bytter den da automatisk ut ifra hvordan du holder den. Ikke noe nyhet i forhold til iPhone, N800 og W810, men forskjellen her er at _alt_ du gjør på mobilen kan vises i begge modus.

 

Video som viser hvor godt det funker her:

http://www.dailymotion.com/relevance/searc...eme-on-n95_tech

Lenke til kommentar
Okei dere. Dere vet hvorfor den er der. Det er på grunn av at bildene skal roteres når man tar dem. Det er derfor.

 

Bildene roteres automatisk på min sony ericsson k810i også.. har den også bevegelsessensor da?

 

Ja, men den kan ikke nødvendigvis brukes til det samme som den i N95. Det er ikke sikkert den er tilgjengelig for "eksterne" programmer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gå på Nokia.com og se på spesifikasjoner.

Sett deg litt inn i saken før du svarer.

 

Ikke et eneste sted i spesifikasjonslisten til N95 har det stått at den har accelerometer. Det er derfor det har vært en overraskelse, les tidligere poster i tråden.

 

Dette står altså ikke listet hos Nokia.

 

Så vidt jeg vet har N82 samme funksjon, men er ikke 100% sikker. Har du mobilen, bare last ned og sjekk :)

Lenke til kommentar
Gå på Nokia.com og se på spesifikasjoner.

Sett deg litt inn i saken før du svarer.

 

Ikke et eneste sted i spesifikasjonslisten til N95 har det stått at den har accelerometer. Det er derfor det har vært en overraskelse, les tidligere poster i tråden.

 

Dette står altså ikke listet hos Nokia.

 

Så vidt jeg vet har N82 samme funksjon, men er ikke 100% sikker. Har du mobilen, bare last ned og sjekk :)

Den har et gyroskop. Et accelerometer måler g-krefter.

 

Wii-moten har både gyroskop og accelerometer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...