Gå til innhold

Omtale av Mass Effect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg noe sinnsykt. Synd at jeg bare sitter med en god pc og ingen xbox. Kanskje jeg kan ønske meg en til jul av snill slekt. Eller bite tennene sammen og vente til det kommer til pc.

 

Har også kommet en hel del kule trailers på gametrailers i det siste. Satt her å koste meg i sted med flere av dem. Veldig bra. :)

http://www.gametrailers.com/game/2211.html

 

Edit:

Og ja selvfølgelig en god omtale. Men jeg var litt redd for at alt småpirket som trakk ned skulle ruinere karakteren. Men der tok jeg feil.

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Sitat: "Vi har vært inne på kommandør Shepard, spillets helt. Første gangen du fyrer opp Mass Effect vil jeg anbefale å spille med ham. Igjen snakker jeg om helhet, med Shepard får du en mer troverdig og solid historiefortelling. Hvis du vil kan du imidlertid skape din egen helt eller heltinne."

 

Hva er det som gjør spillet annerledes, eller mindre troverdig, som du sier, om du velger å lage din egen karakter framfor å spille som Shepard?

Lenke til kommentar
Sitat: "Vi har vært inne på kommandør Shepard, spillets helt. Første gangen du fyrer opp Mass Effect vil jeg anbefale å spille med ham. Igjen snakker jeg om helhet, med Shepard får du en mer troverdig og solid historiefortelling. Hvis du vil kan du imidlertid skape din egen helt eller heltinne."

 

Hva er det som gjør spillet annerledes, eller mindre troverdig, som du sier, om du velger å lage din egen karakter framfor å spille som Shepard?

Han har en satt bakgrunnshistorie og er således en del av universet - en kjent helt. Du kan også lage noe lignende med figurer du skaper, men jeg synes heltheten ble best med Shepard.

 

Når det er sagt er det også fornøyelig å spille med figurer du lager selv.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...