Gå til innhold

Mer Gmail-trøbbel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. jeg har hatt problemer med den nye versjonen av Gmail. Når den først virker er den mye raskere enn den gamle versjonen, men dessverre henger den ofte på timeglasset.

 

Da den nye nettopp var blitt tilgjengelig (for meg), var et klikk på "Sent"-mappen dømt til å gjøre Firefox uvirksom mens timeglasset gikk i det uendelige. Da var det bare å tvinge FF til å avslutte og så restarte den igjen.

 

Dessuten gjør den nye Gmail-versjonen at PC-en min "puster". Dette viser seg når jeg f.eks. skriver på tastaturet og markøren stopper opp for så å komme med en mengde bokstaver i ett rykk et sekund eller to etterpå. Veldig irriterende! Jeg vet at dette skyldes Gmail, fordi jeg får normal PC hvis jeg logger ut av Gmail og problemer kommer tilbake når jeg logger inn igjen. Det ser ut til at den nye Gmail bruker mye maskinressurser i bakgrunnen for å være rask på sidevisninger.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke akkurat overasket. At det dukker opp noen feil ved oppgraderinger er jo ikke helt unormalt. Da er det normalt at selkspaet ser problemen, kommuniserer det til brukere og prøve å fikse problemene. Men ikke Google. Google har jo takt med sin vekst hatt enn lineær økning i kundeforakt. Har vel funnet ut at når de er store trenger de ikke bry seg.

Lenke til kommentar

Jeg har brukt Gmail i over to år og er kjempefornøyd! Min favoritt funksjon er måten eposter med svar fram og tilbake blir behandlet som en "samtale".

 

Nå som IMAP-støtten er på plass, måtte det jo bare prøves :)

 

Men får det ikke til å virke 100%. Programmene jeg har prøvd med er Apple Mail (på nye Leopard) og Windows Live Mail (nye Outlook Express-arvtageren til Microsoft). Får dels synkronisert mapper og lastet ned eposten, men å få sendt noe er værre... Har gått over innstillingen mange ganger, men finner ikke noe feil...

 

Ray

 

Google: Keep up the good work!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...