Gå til innhold

Her kan du bruke super-3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telenor ser ganske overlegne ut i listen over steder med HSDPA her. NetCom var jo først ute med HSDPA, men dekningen var jo så liten at den nesten ikke kan kalles dekning. Når Telenor kom med HSDPA greide de i det minste å dekke noen steder. Go Telenor! (men sett ned internettprisene deres!)

 

Det var veldig kjekt med et slikt oversiktskart. Blir mye lettere å se hvor det er dekning, og om det er dekning i nærheten av der man bor.

Lenke til kommentar

hva i all verden skal de med super-3g her:

sjusjøen

hafjell

kvitfjell

mesnali

skeikampen

 

3 middels skianlegg (slalom og langrenn), et lite skianlegg (sjusjøen) og et mindre tettsted i nærheten av lillehammer (mesnali)...

 

det her virka alt annet en logisk... :dontgetit:

lillehammer sentrum kunne f.eks. fått, men neida vi gir det til mesnali og sjusjøen. :ermm: '

 

jaja, kommer vel etterhvert.

Lenke til kommentar
hva i all verden skal de med super-3g her:

sjusjøen

hafjell

kvitfjell

mesnali

skeikampen

 

3 middels skianlegg (slalom og langrenn), et lite skianlegg (sjusjøen) og et mindre tettsted i nærheten av lillehammer (mesnali)...

 

det her virka alt annet en logisk... :dontgetit:

lillehammer sentrum kunne f.eks. fått, men neida vi gir det til mesnali og sjusjøen. :ermm: '

 

jaja, kommer vel etterhvert.

 

For meg virka dette faktisk veldig logisk. Tenk på alle børshaiene og smådirektrøene som kjører X5-en sin opp til Skeikampen eller Hafjell for å stå på ski med familien... :)

Lenke til kommentar
For meg virka dette faktisk veldig logisk. Tenk på alle børshaiene og smådirektrøene som kjører X5-en sin opp til Skeikampen eller Hafjell for å stå på ski med familien... :)

greit, ski-stedene er godkjent (under tvil :p), men mesnali?

 

Jeg kan vel egentlig oppklare dette.

Da vi snakket med Netcom i forbindelse med saken, så fortalte de at Mesnali var et sted de testet ut HSDPA i en tidlig fase. Hvorfor de tester der av alle steder aner jeg ikke. Kanskje en bigshot i Netcom har hytte eller bor i området :hmm:

Lenke til kommentar
sikkert en eller annen aksjonær som bor der, eller de har kanskje hemmelige styremøter der. :p

 

Neida, det er en av gutta (på "gølvet") som jobber i HSDPA-prosjektet som har hytte der.

Marius heter karen som har "sneket" seg til en "test"-site --- trivelig kar forøvrig.

 

NetCom har lovet å bygge HSDPA alle steder der det nå er 3G-dekning innen utgangen av 2008.

Det kan være at HSDPA-dekning vil dukke opp litt her og der fremover.

Dette henger sammen med at HSDPA bygges ut der det er behov for økt kapasitet etc i tillegg til "prioriterte" områder.

 

Hilsen NetCom-ansatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...