Gå til innhold

Test: Samsung F210


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi prøvde å laste ned sanger med Telenor Djuice sin musikk-tjeneste, men det klarte F210 ikke. Det eneste som gikk var å høre på lytteprøver sanger som ble streamet. I våre øyne burde en musikktelefon anno 2007 takle å laste ned sanger direkte til telefonen.

Dette må faktisk Telenor Djuice ta skylden for, siden terminalstøtten til Djuice Musikk er.. vel.. elendig. :)

Lenke til kommentar

Har forgjengeren selv og er storfornøyd :)

Lader telefonen en gang i uka, og sender sms ved hjelp av sms-mamma.

Bruker telefonen aller mest til å prate med, og til det fungerer den faktisk utmerket.

Er så liten at i begynnelsen kjente jeg ikke at jeg hadde den i lomma og var veldig redd for å ha mistet den, hehe :)

 

Håper denne telefonen blir like bra som min forrige, hvis den er det så er den i så fall noe av det beste på mobilfronten i dag for mitt bruk!

Lenke til kommentar
Forutsetningen er at du bytter ut de tamme medfølgende hodetelefonene med et sett av bedre kvalitet. F210 har ingen inngang for mini-jack, så du må bruke den medfølgende overgangen for å bruke egne hodetelefoner.

 

Fra testen om du hadde lest den =)

 

Ah, takk. Leste den, men leste nok for fort :) Medfølgende overgang... æsj...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er en del feil ved forgjengeren som jeg lurer på om har blitt rettet opp:

 

Lagres nå SMS automatisk?

 

Kan man lagre mapper under "musikk" slik at det er mulig å ha _litt_ organisering?

 

Regner ikke med at dere har fått Opera mini til å fungere, i og med at ingen andre java apps fungerer?

 

fungerer randomfunksjonen i musikkspilleren, eller spiller den bare de samme 5-10 sangene om, og om igjen?

 

Om intet av dette er rettet opp synes jeg kanskje dere har vært litt snille med karakteren ;)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jaja, da har jeg nærmest på impuls og uten å ha lest noe om den på forhånd vært ute og shoppa denne telefonen i bursdagsgave til dama, så får vi se om den faller i smak i morgen...

 

Betalte selvsagt altfor mye for den når jeg ser på prisene på hw.no, men det er vel slik det blir når man ikke tar seg tid til å kjøpe gaven mer enn en dag før bursdagen - da må man bare svinge innom nærmeste telekiosk og betale det dem skal ha........

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...