Gå til innhold

Demo av Universe at War: Earth Assault (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jippi denne har jeg ventet på :new_woot:

 

Jeg er i tillegg litt spent på musikken, siden det er samme mannen som stod bak musikken på alle C&C tittlene som også har laget musikken her.

 

Musikken var jo noe for seg selv i de gamle c&c spillene. Selv drar jeg ofte frem soundtrackene og lytter til iblandt.

 

Kanskje vi får en ny Hell Marsh!

Lenke til kommentar

Har bare prøvd første oppdraget. Men sitter igjen dypt skuffet. Først og fremst er zoom levelen alt for dårlig. Virker som om jeg er helt zoomet inn hele tiden. Ingen overblikk overhodet. Selve gameplayet virket uresponsivt og kjedelig. Man hadde for liten innflytelse på sine enheter. Kanskje dette blir bedre, kanskje det bare er tilvenning.

 

Edit:

Musikken var bra derimot! :D

Endret av Pillin
Lenke til kommentar
Har bare prøvd første oppdraget. Men sitter igjen dypt skuffet. Først og fremst er zoom levelen alt for dårlig. Virker som om jeg er helt zoomet inn hele tiden. Ingen overblikk overhodet. Selve gameplayet virket uresponsivt og kjedelig. Man hadde for liten innflytelse på sine enheter. Kanskje dette blir bedre, kanskje det bare er tilvenning.

 

Edit:

Musikken var bra derimot! :D

 

Tror du må ihvertfall spille videre til andre oppdarg! Da får du bygge base. Spillet klikket på andre oppdrag for meg da. Men jeg skal gi det et forsøk igjen synest at det var mye bra i spillet.

 

Er derimot veldig enig med zoomen. Føles som om du er presset ned i bakken. Men det er vel den nye trenden er det ikke? Er så mange spill som gjør det på samme måten. Gidder ikke nevne de engang! Er omtrent alle.

 

Jeg blir oppgitt over det. Vil ha oversikt!

Lenke til kommentar
Vil du ha Oversikt (med stor O!) da er Supreme Commander spillet for deg ;)

 

Westwood, og dets ansatte har vel bevist flere ganger over mange år at de har fullstendig mistet talentet for gode RTS spill...

Å bytte firma fikser ikke manglene ved personalet.

 

Supreme comander er vel omtrent eneste unntaket ;) Men der drar de det kanskje litt for langt...

 

Men det er da for pokker ikke så mye som skal til for å gi kamera et lite løft?! Ikke fatter jeg hvorfor de absolutt skal presse kamera ned i bakken på alle de nye strategispillene. Det er jo bare tåpelig!

 

Jeg blir sint og provosert over akkuart dette! :wallbash:

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar

Jeg fatter ikke hvorfor noen maser veldig om det kameraet :S ... jeg skjønner ikke problemet. Har spillt spillet i rundt, hva blir det nå da, 2 måneder. Uten en gang å ha et problem med Zoomen. Fra første stund sa en person at kameraet lå for nært. Men som den raringen jeg er syntes jeg kameraet står fint.

 

(Fra en som syntes SUPCOM var alt for overfladisk og som tror at kameratilstanden bare handler om tilvending)

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor noen maser veldig om det kameraet :S ... jeg skjønner ikke problemet. Har spillt spillet i rundt, hva blir det nå da, 2 måneder. Uten en gang å ha et problem med Zoomen. Fra første stund sa en person at kameraet lå for nært. Men som den raringen jeg er syntes jeg kameraet står fint.

 

(Fra en som syntes SUPCOM var alt for overfladisk og som tror at kameratilstanden bare handler om tilvending)

 

Det føles klaustrofobisk, som om jeg er presset inn i en liten boks! Og jeg har ingen oversikt. Alt føles tilfeldig når jeg ikke får den virkelig gode oversikten jeg trenger for å kunne tenke strategisk.

 

Det trenger nødvendigvis ikke være så ekstremt som i supreme comander. Bar et bittelite løft... litt lengre opp fra bakken og jeg ville vært stålendes fornøyd.

 

Det er synd at det skal være slik! Er så mange gode spill jeg ikke orker å spille pga dette store irritasjonsmomentet.

 

Det første spillet som led under dette "syndromet" (skyt meg om dere vil) var StarCraft. Det som syntes så uforståelig på meg i dette tilfellet var den enorme forskjellen på zoom nivået i selve spillet og mapeditoren som fulgte med i spillet. Det var milevis forskjell der. I mapeditoren hadde du glimmredes oversikt. Og jeg tenkte! Hva i svarte! Hvorfor har de ikke implementert denne gode oversikten inn i spillet!

 

Siden StarCraft har det bare gått nedover angående kamerazoom i spill eller hva jeg nå skal kalle det.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...