Gå til innhold

Omtale av Ratchet & Clank: Tools of Destruction (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Konklusjon

 

Ratchet & Clank: Tools of Destruction gjer ingenting nytt. La oss berre stadfeste det. Det prøvar seg kanskje ved å ta i bruk rørslesensorane i Sixaxis-kontrollaren, men dette får ingen stor innverknad på spelet generelt. Nei, Ratchet & Clank handlar om å sprenge ting. Det handlar om å sjå store og saftige eksplosjonar som sender smakslaukane ut i ekstase. Det er moro, Insomniac veit kva dei driv med, dei veit kva folk vil ha, og det er akkurat det dei gir oss.

 

Samtidig er det lett å sjå at med den kreativiteten staben hos Insomniac sit inne med, kunne dei lett ha gjort mykje meir. Dei traskar seg gjennom veltråde vegar, og når ein har spelt alle desse spela før, forventar ein lett mykje meir. Spelet er utan tvil god underhaldning, men det blir dessverre aldri meir enn akkurat det.

 

7/10

 

 

There you go!

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar

Jeg bryr meg litt om Gamer's omtaler! :) Jeg synes de er flinke!

 

 

Har ikke fått lest hele omtalen enda (bare konklusjonen), men synes ikke at 7 / 10 er en dårlig karakter.. 7 er en BRA karakter.. må huske på at Gamer.no legger lista høyt (synes nå jeg, i hvert fall), men ikke høyere enn hva riktig er!

 

Er ikke overrasket over 7'eren.. Jeg storkoser meg med spillet! :love:

Lenke til kommentar

Jeg skal være egentlig litt enig i det at et spill behøver IKKE å være nyskapende! Selv om det er bra når det skjer... et spill burde, synes jeg, bli anmeldt isolert sett; uavhengig av de forrige spillene i serien, og hvilke elementer som er brukt tidligere i samme sjanger..

 

MEN, slike spill skal (bør!) allikevel IKKE få 10'ern (så "lett").. 10'ern bør være forebeholdt de helt eksepsjonelle titlene med god og velfungerende nytenkning! Slike spill bør bli belønnet deretter..

 

 

Dette er mitt første møte med Ratchet & Clank, og hvis spillet blir "robbet" fra f.eks en 8'er, pga at den var altfor likt de forrige spillene, så synes jeg ikke det blir riktig.. spillet bør bli anmeldt isolert sett..

 

Men, dette er nå min mening, og jeg er ingen anmelder..

 

:)

Lenke til kommentar
Synes karakteren er rettferdig jeg. Hvorfor fortjener spillet toppkarakter når det er såppas likt eneren?

 

hvor er det likt 1ern?

 

ny grafikk, ny refreshing historie, nye moduser og ting å gjøre.. jaja alt som betyr noe for meg er at jeg har det drit gøy med det=) å at jeg bryr meg mer om hva stor gutta sier enn gamer:) no offense guys.. dere er flinke, men kravstore=)

 

PS: en ting som jeg har merka i det siste er at fps spill får bra kritikker bare de har god grafikk og ok multi player modus, men spill innenfor plattform og action adventure må virkelig imponere for at anmeldere skal like=)..

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar
PS: en ting som jeg har merka i det siste er at fps spill får bra kritikker bare de har god grafikk og ok multi player modus, men spill innenfor plattform og action adventure må virkelig imponere for at anmeldere skal like=)..

Hvis dette var en referanse til Gamer.no, så hadde vi satt pris på en mer utfyllende og konkret tilbakemelding på hvor og når du har opplevd dette. Men ta det gjerne i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=53 :)

Lenke til kommentar
...

PS: en ting som jeg har merka i det siste er at fps spill får bra kritikker bare de har god grafikk og ok multi player modus, men spill innenfor plattform og action adventure må virkelig imponere for at anmeldere skal like=)..

 

Det er nok fordi FPS sjangeren er såppas vel polert at nesten det eneste som kan forbedres er grafikk, små detaljer i fysikk og mulighetene for MP, og kanskje AI. FPS spill har liksom ikke behovet for så mye nyskapning, så lenge de gjør det de skal på en veldig bra måte. Ihvertfall slik jeg ser det.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Syntes anmeldere slenger rundt med for gode karakterer på spill som ikke burde hatt det. Så nå forventer alle at spill med berømte navn SKAL få over 7, som om 7 var en ræva karakter. Skalaen går fra 1 til 10. Det er endel karakterer. 7 er høyt oppe, så hvorfor begynner folk å bitche om det? Stå på Gamer og vis at dere faktisk kan anmelde

Lenke til kommentar
PS: en ting som jeg har merka i det siste er at fps spill får bra kritikker bare de har god grafikk og ok multi player modus, men spill innenfor plattform og action adventure må virkelig imponere for at anmeldere skal like=)..

Hvis dette var en referanse til Gamer.no, så hadde vi satt pris på en mer utfyllende og konkret tilbakemelding på hvor og når du har opplevd dette. Men ta det gjerne i denne kategorien: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=53 :)

 

sikta ikke til gamer spesielt, dere er flinke på det punktet, å se hvert spill som sitt eget.. =)

Lenke til kommentar
Syntes dette var bra greier jeg, ville vell heller sagt 8-9 selv, men så har ikke jeg spilt noen av de tidligere spillene.

Fantastisk spill, skulle bare ønske SixAxis var mer brukt, selv om det er godt brukt her i forhold til mye annet jeg har spilt på PS3 hittil.

Enig med deg. 8 eller 9 fra meg, som heller aldri har spilt de forrige spillene.

Jeg likte forresten romskip-sekvensene. Helsikes mye action, og haka datt i gulvet da jeg fløy igjennom ringene til en eller annen planet. (Tror det var første romskip-sekvens).

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar
Vel, vel. Når begynte noen bry seg om Gamer.no sine omtaler?

Siden alltid :) Syns du Spillmagasinet/GameReactor er kanskje bedre?

 

Jeg bryr meg litt om Gamer's omtaler! :) Jeg synes de er flinke!

 

 

Har ikke fått lest hele omtalen enda (bare konklusjonen), men synes ikke at 7 / 10 er en dårlig karakter.. 7 er en BRA karakter.. må huske på at Gamer.no legger lista høyt (synes nå jeg, i hvert fall), men ikke høyere enn hva riktig er!

 

Er ikke overrasket over 7'eren.. Jeg storkoser meg med spillet! :love:

Enig, 7/10 er kjempebra for meg :) Det sier at spillet er et toppspill, men ikke nytenkende og banebrytende, og det er vel ikke Tools Of Destruction? :wee:

 

Jeg stoler mye, mye mer på Gamer.no enn alle andre sider.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...