Gå til innhold

Førsteinntrykk av Mass Effect (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg

ha

dette

spillet!

 

Uff uff uff uff har en helt forferdelig kribling i kroppen etter å få tak i Assassins Creed i morgen, så Super Mario Galaxy i overimorgen, så må jeg spille 24/7 på de to spillene frem til 23.11 for da er det jo tid for denne stortittelen.

 

Jeg er glad jeg synes Far Cry og Halo1+2 sugde gammel ræv slik at jeg ikke hadde noen som helst forventninger til Halo3 og Crysis :D

Lenke til kommentar

Dette er et ondskapsfull førsteinntrykk. Jeg merket jeg ble flyttet flere mil nærmere, og ganske kloss opptil, å klikke meg inn på en webshop og bestille meg dette og en 360, faktisk ikke så langt unna å rett og slett kjøre til Elkjøp heller, men så slo det meg at spillet ikke var ute enda. Dette er verken bra for lommebok eller studier. Gi dere! :p

Lenke til kommentar
Jeg

ha

dette

spillet!

 

Uff uff uff uff har en helt forferdelig kribling i kroppen etter å få tak i Assassins Creed i morgen, så Super Mario Galaxy i overimorgen, så må jeg spille 24/7 på de to spillene frem til 23.11 for da er det jo tid for denne stortittelen.

 

Jeg er glad jeg synes Far Cry og Halo1+2 sugde gammel ræv slik at jeg ikke hadde noen som helst forventninger til Halo3 og Crysis :D

Ædebæda, Crysis har ingenting med Crysis å gjøre :p

Lenke til kommentar

Blir det sagt noe om når i 2008 det kommer til pc?

 

Siden jeg har null erfaring med xbox, hvordan er det med oppdaterringer til spill der. Er det i det hele tatt oppdateringer hvor feil og bugs retttes opp?

 

Vurderer å skaffe meg 360 mest pga Mass Effect. Men så har jeg jo en god pc og da, så jeg vet liksom ikke...

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...