Gå til innhold

GeForce 8800 GT i billigversjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir uten tvil et "gimmik" kort HP, PB, FSC og gjengen kommer til å bruke i maskinene sine. Når får dem gode navn til en billig penge!

 

256MB er uten tvil forlite i forhold til spillene fremover. Men for dem som ikke bryr seg sånn utrolig mye om å ha all grafikk på max eller spiller litt eldre spill burde lett kunne dra nytte av kortet og da DX10 til en billig penge :)

 

Gleder oss til tester! =)

Lenke til kommentar

Jeg er spent på TDP og støynivå på disse. 8800 GT med 512MB innfridde ikke for min del på det området.

 

Skremmende billig.

Nå bidrar jo dollarkursen i stor grad til at prisen er så lav. Hadde dollarkursen vært som den var for 4 år siden ville det ikke blitt estimert 1200 kr men 1700 kr.

 

256MB er uten tvil forlite i forhold til spillene fremover.

Uten tvil? Da skal du få lov til å dokumentere det. ;)

Lenke til kommentar
Hvor stor ytelse hadde jeg sett i % ved å bytte ut ett Asus Radeon x1950pro med 2 av disse?

 

256mb og SLI blir heller en dårlig kombinasjon, for det er vel ved høyere oppløsninger at SLI har noe for seg.

 

Det er ikke bare i høyere oppløsning at SLI har noe for seg. Jeg hadde 2stk 8800gts 320mb kort i SLI og var kjempefornøyd med det. I oppløsning opp til 1600x1200 hadde jeg bedre ytelse enn med 1stk GTX (hadde det også så det VET jeg). Men i enkelte spill slik som feks. GRAW kom 320gts i SLI for kort i forhold til GTX, og de fleste nye spill er vel basert på samme "teknologien" som GRAW.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...