Gå til innhold

Kulturo: Overrasket over lav aldersgrense


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hun spiller som nevnt grendels mor, og det er hovedbeistet. i filmen med christopher lambert så har mora til grendel en passe stor rolle. forøvrig en ganske kul film, heite damer og bra action.

Heite damer?? Hallo hele filmen er animert og greit no det, mye bra som kan gjøres med animasjon, men den er dårlig animert, animasjoner i spill kan være bedre. Eneste grunnen til å trekke en modell av Jolie inn, er fordi de kan si Jolie er naken i filmen. Det er ingen reel grunn til at hun er med uten om akkurat det. Hun kunne hatt stemmen til en eller annen animert karakter.

Finnes bare et ord som beskriver filmen; Flause

Lenke til kommentar

Typisk USA. Voldsorgier av filmer kan få 12 års aldersgrense. For vold er jo helt greit. Men så snart det vises halvnakne damer skyter aldersgrensen i været og lander på 17 som regel. Jeg forstår det rett og slett ikke. Nakenhet er jo en naturlig ting, og i dette tilfellet er den jo til og med animert. Alikevel må "barna" i USA beskyttes mot nakenheten for enhver pris. Jeg synes det er ganske så trist.

Lenke til kommentar
hun spiller som nevnt grendels mor, og det er hovedbeistet. i filmen med christopher lambert så har mora til grendel en passe stor rolle. forøvrig en ganske kul film, heite damer og bra action.

Heite damer?? Hallo hele filmen er animert og greit no det, mye bra som kan gjøres med animasjon, men den er dårlig animert, animasjoner i spill kan være bedre. Eneste grunnen til å trekke en modell av Jolie inn, er fordi de kan si Jolie er naken i filmen. Det er ingen reel grunn til at hun er med uten om akkurat det. Hun kunne hatt stemmen til en eller annen animert karakter.

Finnes bare et ord som beskriver filmen; Flause

les innlegget mitt en gang til du, så kanskje du skjønner hva jeg skreiv ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...