Gå til innhold

Nå kan du bryte iPhone-låsen igjen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk ikke en tulletelefon. Jeg trodde det samme, helt til jeg prøvde den.Den er ganske sweet egentlig ;)

 

Men uansett, hvis du ikke vil lese flere nyheter om iPhone, så er det jo bare å ikke klikke deg inn på den og lese den. Du kan heller klikke deg inn på andre ikke-tulletelefoner. :new_woot:

 

F.eks....

Lenke til kommentar

Programvare er til for å hackes, det sier seg selv. Ved å øke sikkerheten øker man bare antall timer én må bruke på å igjennomføre hacken. Uansett, jeg liker Iphone. Den ser bra ut, og teknisk er den avansert. Den blir jo hacket fordi folk liker den, så dette er bare positivt. Dessuten er det mye gratis presseomtale hver gang noen klarer å gjøre noe med eller mot denne telefonen, det er bare bra. Hadde det ikke vært for en latterlig pris så hadde jeg nok skaffet en selv. Asus Eee blir neste stykke maskinvare som skal skaffes.

Endret av data_jepp
Lenke til kommentar

An apple a day keeps the doctor away.. Aiaiai, så lei jeg er av kvasimobilen iPhone! Ting trenger ikke være supert fordi det starter med en i.

 

Virker egentlig som om alle har mistet gangsynet om dagen. Hvor interessant er det egentlig å få med seg hvert eneste skritt av stillingskrigen mellom hackere og eplet?

Lenke til kommentar

Hehe, da beklager jeg det lille ordspillet. Mente såklart TELEfonen. ;)

Jeg ser ikke bort ifra at den er grusomt lekker, men jeg er bare så veldig lei av å høre om en telefon som ikke er ett teknologisk fremskritt, men som blir påpekt som nirvana. Klart det er greit å komme med litt av hvert om den nå og da, men heller i en større artikkel.

Tenk hva som ville skjedd hvis alle de VIRKELIGE mobilfremskrittene (Japan) hadde havnet på forsiden til Amobil. Såklart, det er ett epleprodukt og da vil folk lese om det, men prøv nå å begrense dere litt?

My 2 cents. (kommer sikkert med flere hvis jeg er i humør. (nedtur med Odd :( ))

Lenke til kommentar

Ingen tvang å lese artiklene. For eiere av Iphone, en betydlig voksende gruppe, så er dette svært interessant lesning. Amobil skriver for å informere om relevant stoff - uansett produsent. Og ja, det er veldig mye nyheter rundt Apple og Iphone, men det var vel strengt tatt forventet da den først ble lansert i USA?

Lenke til kommentar

Det er jeg absolutt enig i! Men jeg lever også i den tro av at det ville blitt flere artikler med hakket mer interessante nyheter for oss ikke-iphone eiere hvis journalistene slapp og google "iphone+news" for å få til en artikkel her i landet. Såklart, journalister, dere holder en god standard med mange gode artikler/artikkelserier, jeg mener bare at det er i overkant med iPhone her. Det er forskjell på at Nokia/SE/whatever har flere forsidenyheter fordi de har lansert 3-4 telefoner og Apple sin ene som har vært ute en god stund.

Lenke til kommentar

Jeg testet ut en hacket versjon av de nye iPod-ene i dag og den var ganske så kickass. :blush: Pakkesystem, terminal, en drøss applikasjoner og verktøy ferdig kompilert eller som selv kan kompileres og på topp av det Safari som var akkurat som på demonstrasjonsvideoene vi så et par måneder siden. Det var dog litt trist at tastaturet var ganske så dårlig, men hvem bryr seg om det når du har et UNIX-basert OS i bakgrunnen du kan leke med? For øyeblikket ligger I-Mate's Ultimate serie øverst på alternativlisten og det en god del steg under en iPhone.

 

Jeg hører den kan spille musikk også, men hvem bryr seg om det. Terminal!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...