Gå til innhold

YouTube ønsker flere videoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil det at de øker filstørrelsen til 1 GB kunne hjelpe på bilde- og lydkvaliteten? Eller blir det kun at man kan ha lengre filmer?

 

Slik det er nå er bilde- og lydkvaliteten nesten alltid helt elendig. Håper de kan få gjort noe med det. Det var så vidt jeg husker snakk om at de skulle gå over til h.264. Noen som vet hvordan de ligger an med dette?

Lenke til kommentar
Vil det at de øker filstørrelsen til 1 GB kunne hjelpe på bilde- og lydkvaliteten? Eller blir det kun at man kan ha lengre filmer?

 

Slik det er nå er bilde- og lydkvaliteten nesten alltid helt elendig. Håper de kan få gjort noe med det. Det var så vidt jeg husker snakk om at de skulle gå over til h.264. Noen som vet hvordan de ligger an med dette?

 

Problemet med høy kvalitet så vil mange ikke kunne se filmen.. (uten laaaaag venting på bufring).

 

En bitrate på over 2mbit er vel ikke ønskelig ....men det vil vel uansett være en stoooor forbedring.

Lenke til kommentar
Problemet med høy kvalitet så vil mange ikke kunne se filmen.. (uten laaaaag venting på bufring).

Hmh, hvorfor? Det finnes ingen maxgrense på linjekapasitet eller størrelsen på en serverpark. And google has the funds.

Greit nok at det finnes bedre kvalitet på andre sider, men man finner ikke alt man ønsker på slike sider. Og flere vil nok følge etter om google gjør det.

Endret av zappy
Lenke til kommentar
Zappy: Det er snakk om kapasiteten i klientenden, den er som oftest ikke så alt for høy.

Da er jeg litt mer med, men det kan da ikke ødelegge for så utrolig mange om de økte størrelsen på filmene med usle 50% eller så. :roll:

Jeg hadde foretrukket å vente på buffring for bedre kvalitet any day.

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått 1GB opplastingsgrense enda? Jeg har fortsatt 10 minutter / 100MB grense på brukeren min. :\

 

Edit: Fant ut at man måtte bruke multi-video-uploaderen og ikke bare det vanlige web-grensesnittet. Jeg driver i hvert fall og laster opp en video på flere hundre MB nå og det ser ut til å gå greit. :)

Endret av asbjornu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...