Gå til innhold

Omtale av Naruto: Rise of a Ninja (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så ut utrolig heftig ut. Dette må jeg definitivt prøve hos noen som har X360.

 

Om Øystein.F kan svare på om man lærer seg Rasengan ved hjelp av Erro-senning? Og får vi se hodeplagget som Naruto bruker om natten? Hva med froskepengepungen hans?

 

Dette hadde jeg dog ikke spilt hvis det kun hadde vært på engelsk! Så, de burde kjappe seg med voiceovers og få stemmer fra den originale animen!

 

*ønske seg til PS3*

Lenke til kommentar

Spillet virker utrolig bra, eg har kun lagt ned litt over 2 timer på mynt samling og enkle kamper mot disse bandittene i skogen. Grafikken er utrolig herlig gjengitt syns eg, griper liksom om deg der du sitter. Men den utrolig jævlig dubbinga dreper spillet for de av oss som er purister :p Så eg aventer noe meir spilling frem til Ubisoft får fingen ut og tilbyr oss språkpakken over Xbox Live.

 

Foøvrig bra av Ubisoft, om noe seint.

Lenke til kommentar

Vannet ser ut som en blanding av vannshaderen i Source og det som rendres i animen. Ganske fint!

 

Angående rasengan:

 

Om ikke jeg tar feil lærte Naruto rasengan rett før episode 80, i løpet av den tiden han ikke eide respekt for Tsuande-sama. Riktignok har Ubisoft kuttet ut en del ting da. Noen av de burde ha stått sterkt for rasengan-delen, for da hadde hele Ubisoft-teamet blitt nødt til å utvide spillet for å skape noe ut av rasengan-action!

 

Lenke til kommentar
Vannet ser ut som en blanding av vannshaderen i Source og det som rendres i animen. Ganske fint!

 

Angående rasengan:

 

Om ikke jeg tar feil lærte Naruto rasengan rett før episode 80, i løpet av den tiden han ikke eide respekt for Tsuande-sama. Riktignok har Ubisoft kuttet ut en del ting da. Noen av de burde ha stått sterkt for rasengan-delen, for da hadde hele Ubisoft-teamet blitt nødt til å utvide spillet for å skape noe ut av rasengan-action!

Nuust:

 

Episode 80 er slutten av chunin exam hvor naruto slos mot gaara så han hadde nok ikke lært Rasengang eller hørt om Tsunade-sama. Hvis jeg ikke husker feil så er det den episoden den tredje hokagen døde i.

 

Endret av ialu
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...