Gå til innhold

Her er pennefonen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de har prioritert minnekort-plass isteden for som-kort, er veldig uvanlig. Spesielt når mobilen sikkert ikke har høyttalere, slik at du kan høre på musikk og verken vise bilder. men jaja.

Hvis du absolutt vil kjøpe mobilen, får du nok stå i at den ikke har sim-kort, selv om du ikke kan gjøre så mye uten.

Vel, designet minner meg veldig om noe jeg har sett før: nemlig en penn. Plagiering av andres design? ;)

Edit: manglet noen komma og slikt.

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Denne kan umulig være ekte. En seriøs mobilprodusent hadde vel aldri funnet på å ha plass til minnekort i denne mobiltelefonen? Hva skal man med det? Den har ikke fargeskjerm, og skjermen er utrolig liten. Størrelsen gjør at jeg tviler på at de har kombinert en mobiltelefon med MP3-spiller også. Så hva skal man med minnekort da? Ingen bilder, ingen filmer, ingen musikk, ingen spill og ingen dokumenter.

 

At den mangler SIM-kortplass understreker jo bare det jeg sier. Det er dessuten ingen som har sagt de har produsert denne mobiltelefonen. Den har USB-utgang, men ikke ikke minijack, slik at man faktisk kan høre hva folk sier når du ringer? Mikrofon har den heller ikke, så man er 100 % avhengig av handsfree for å bruke den som mobiltelefon.

 

Jaja, det hadde vært stilig om det fantes en slik en, men jeg tviler sterk på at det eksistere en pennofon identisk med denne ...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...