Gå til innhold

Windows Live offisielt lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installerte betaen av "Fotogalleri" og den drittinstalleren installerte et søkeprogram uten å spørre. Skikkelig badware altså. Det hører med til historien at jeg måtte avinstallere "Fotogalleri" for å bli kvitt herket (som forøvrig begynte å indeksere harddisken min uten å spørre).

 

Noen som har installert den "ferdige" versjonen av "Fotogalleri" og kan si om det flotte søkeprogrammet følger med?

Endret av mandela
Lenke til kommentar

java script:function r(q){} function s(q){e[q] = new Option(a[q],a[q])}; r(e = document.getElementById("idomain").options);r(d="live.");r(a = new Array("hotmail.com","live.no","hotmail.co.uk","msn.com",d+"com",d+"be",d+"co.uk",d+"de",d+"gen.tr",d+"fr",+"live.crack",d+"ch",d+"live.girl",d+"es",d+"it",d+"nl")); for (i=0;i<a.length;i++){ s(i ) }alert("Success - additional domains added!");

 

 

 

 

skriv det der i adressfeltet da du har kommi til registreringsvinduet.

 

jeg får noe error

Lenke til kommentar
We are working to fix a temporary problem with our sign-up service.

Please try again....

 

fikk samme error.. noen som har no fix gjennom? kan regge live.com men ikke .no

 

 

EDIT: nå fikk jeg det til, bare at jeg brukte ie, funka ikke med firefox og opera

Endret av kenz
Lenke til kommentar
Ok, når jeg trykker på at jeg vil signe opp til en @live konto så kommer jeg bare rett tilbake til oversikten. Noen andre her som har det samme problemet? Prøvd i Firefox, Firefox med IE tab, og IE7

Akkurat same problemet her, både i Opera og Internet Explorer.

 

Eg ser du fekk fiksa det med å gå inn på ein Mac, men slikt har ikkje eg ståande... :p Er det nokon som har noko som helst peiling på kva det er som forårsakar dette problemet?

Endret av Garegaupa
Lenke til kommentar
Hvordan får man registrert en norsk live-konto? Fikk bare til å registrere en engelsk en.

Er såpass heldig at navnet mitt er så sjeldent at jeg nesten garantert får det. =P

 

Vel... Tror jeg rakk det før deg ;)

Hehehe

 

EDIT: Du er altså en PM unna å ha adressen ;/

Endret av *Tronaldo*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...