Gå til innhold

Førsteinntrykk av Crysis (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg var i kamp med en overlegen drapsmaskin, ville jeg konsentrere meg mer om å overleve enn å skrike ut lavpannede fornærmelser

 

"DEZZ ZUU AMERIKAA!!"

 

Har de andre kraftfraser (på perfekt gebrokkent engelsk) på lager på andre vanskelighetsgrader enn Delta?

Sitatet over er det eneste jeg har hørt dem si på engelsk, ellers hoier og beljer de i vei på koreansk.

Lenke til kommentar
gleder meg til jeg får spillet i posten...koste meg med demoen, selv om den var i overkant tungdrevet. Håper inderlig at nVIDIA kan hoste opp bedre drivere...

 

Det blir en kostbar mnd dette. Assanssin Creed + GoW til PC...*sukk*

 

nVidia driverne kan du da ikke klage på, ATI driverne er mye verre.

Det at spillet er såpass tungdrevent er på grunn av grafikk og fysikk motoren i spillet,

Crytec selv sa jo at ingen av dagens skjermkort ville klare Crysis på max.

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som generelt sett er ganske skuffet over Crysis?

 

Visuelt sett føler jeg at spillet er litt overhypet. Min PC takler det meste (X2 6000+, 8800 GTS 684MB, 2GB DDR2), og Crysis på relativt høye instillinger ser unnektelig bra ut med en artig fysikk motor. Samtidig føler jeg at enkelte områder i det grafiske ikke er like vel gjennomført. Et eksempel er plantelivet som jeg subjektivt ikke finner så forferdelig attraktivt. Men for all del, Crysis ser bra ut. Men det skal mer til for å lage et så flott spill som anmelderen her gir utrykk for.

 

For det første synes jeg generelt sett at kamp-delen av spillet er litt daff. Fiendene tåler tilsynelatende alt for mye, og våpnene føles ikke særlig kraftige. Dette gjør at gameplayet får en mye mer arkadepreget stil enn feks Far Cry. Lik det den som vil, men jeg opplever Far Cry som et mye mer spennende spill, ettersom ting generelt sett har litt mer "punch".

 

Vet at en del ble skuffet over demoen ihvertfall.. Så tipper en del blir skuffet av fullversjonen også, ettersom spillet gikk Gold like etterpå, noe som gir lite tid for utbedring av påpekte mangler ved demo-versjonen.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som generelt sett er ganske skuffet over Crysis?

 

Jeg er ihvertfall overhodet ikke skuffet, spillet er DRIT bra, ikke bare når det gjelder graffikk, men også gameplay og lyd osv.

 

Visuelt sett føler jeg at spillet er litt overhypet.

 

Synes jeg abselutt ikke, Crysis leverer akkurat like bra som forventningene var/er(og de var veldig høye).

 

Vet at en del ble skuffet over demoen ihvertfall.. Så tipper en del blir skuffet av fullversjonen også, ettersom spillet gikk Gold like etterpå, noe som gir lite tid for utbedring av påpekte mangler ved demo-versjonen.

 

Skjønner ikke at folk kan være skuffet over dette. Så klart hvis PC-en din ikke greier bra innstillinger, er det jo ikke rart. Men så lenge man spiller dette på Very High, skjønner jeg ikke at et menneske i denne verden med bra spillsmak i det hele tatt kan være skuffet. Spillet leverer akkurat som det skulle! :) Det beste spillet jeg har spilt på lenge, og garantert den beste demoen jeg har prøvd ever.

 

Og en annen ting: Har du ikke prøvd spillet på Very High, så ihvertfall ikke si at du er skuffet. En hel annen opplevelse! Til og med bare forskjellen og opplevelsen fra High til Very High var stor! (synes ihvertfall jeg!) Helhetsinntrykket blir noe helt annet!

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som generelt sett er ganske skuffet over Crysis?

 

Visuelt sett føler jeg at spillet er litt overhypet. Min PC takler det meste (X2 6000+, 8800 GTS 684MB, 2GB DDR2), og Crysis på relativt høye instillinger ser unnektelig bra ut med en artig fysikk motor. Samtidig føler jeg at enkelte områder i det grafiske ikke er like vel gjennomført. Et eksempel er plantelivet som jeg subjektivt ikke finner så forferdelig attraktivt. Men for all del, Crysis ser bra ut. Men det skal mer til for å lage et så flott spill som anmelderen her gir utrykk for.

 

For det første synes jeg generelt sett at kamp-delen av spillet er litt daff. Fiendene tåler tilsynelatende alt for mye, og våpnene føles ikke særlig kraftige. Dette gjør at gameplayet får en mye mer arkadepreget stil enn feks Far Cry. Lik det den som vil, men jeg opplever Far Cry som et mye mer spennende spill, ettersom ting generelt sett har litt mer "punch".

 

Vet at en del ble skuffet over demoen ihvertfall.. Så tipper en del blir skuffet av fullversjonen også, ettersom spillet gikk Gold like etterpå, noe som gir lite tid for utbedring av påpekte mangler ved demo-versjonen.

Jeg kan vel ikke akkurat si at jeg er skuffet, siden jeg ikke hadde spesielt høye forventninger til Crysis i utgangspunktet. Spillet er mer eller mindre akkurat det jeg forventet, et spill som er pent rent grafisk men med like mye dybde som en kaffekopp, og nok en resirkulering av Far Cry. Så i så måte er jeg helt enig med deg i at spillet er overhypet (så til de grader også faktisk). Men det skal jo uansett ikke mer til enn pen grafikk for å imponere dagens pc-spillere, så det kommer helt sikkert til å selge bra...

 

At det virker som om Crytek mer eller mindre ga f**n i å optimalisere spillet gjør ikke ting noe særlig bedre, "lol det er next-gen lzm, skal ikke være mulig å spille det med full grafikk nå lzm", fin måte å si at man ikke gidder å optimalisere spillet på.

Lenke til kommentar
Npr kommer dette spillet ut, koste meg noe fryktelig med demoen

15. november.

 

Utgivelsesdatoer finner du i produktinformasjonen oppe til høyre i artiklene, eller her ved å klikke på "slippdatoer" i hovedmenyen vår. Eller ved å søke på spillet i vårt prisguide-søk øverst til høyre, overalt på Gamer.no :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

kan vi skyte gjennom vegger og slikt i fullversjonen? savna det virkelig i demoen. er liksom så dumt at man ikke kan skyte gjennom veggene med et fastmontert maskingevær men kast inn en granat og hele huset raser sammen rundt deg.....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...