Gå til innhold

Omtale av Folklore (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer nok til å kjøpe Folklore etter at jeg har komt meg gjennom alle høst og vinter release spillene. Gametrailers' omtale av Folklore var kanskje littegran pirkete på enkelte ting i spillet, men jeg var enig i det meste som ble sagt der. Har heller ikke prøvd Eternal Sonata enda (som jeg trodde jeg hadde pre-ordra, fant ut jeg ikke hadde det likevel, og så holdt på å bestille igår kveld), så det er nok av (J)RPG's for tiden til å holde liv i konsollene. Travle tider for gamere ialtfall...

Lenke til kommentar
Oi, den var uventa. 5/10 fra Eurogamer og Edge. Får vel prøve demoen først.

Lat som jeg er, spør jeg her. Hva var ankepunktene til Eurogamer og Edge?

Hva ankepunktene til Edge var vet jeg ikke, men Eurogamer, som testet den japanske versjonen tilbake i juli, Konklusjonen konkluderte med at med unntak av grafikken er spillet middelmådig:

 

Folklore turns out to be one part boring adventure game, one part underdeveloped collect-em up, and one part standard dungeon crawl. The only aspect of the game that rises above the mundane is its technical polish and the vibrant creativity with which its imaginary worlds have been created - the vivid luminescence of the Fairy World, or the scratchy, Ian Miller-esque authenticity of the War World for example. Apart from that, it's totally average.
Endret av kilik
Lenke til kommentar

Jeg elsker dette spillet.. Veldig min type.. men, har hatt en pause fra det en god stund nå.. (GH3 spilling tok over..) Tenker jeg tar det opp igjen veldig snart..

Det er absoulutt ett bra spill! Og, godt å se en god omtale som ikke inneholder ordene "grelle farger"... Den omtalen var en katastrofe spør du meg..

Bra jobba Øystein! :)

Lenke til kommentar

Jøss, Folklore er et spill jeg hadde null forventning til, men dette høres spennende ut! :)

 

Kjempebra anmeldelse, Gamer.no har virkelig gått for å bli Norges beste spillside, dere gruser ihvertfall både Spillmagasinet og Gamereactor hardt mener nå jeg.

 

Men, jeg har aldri spilt noen Final Fantasy spill eller noen som helst spill av fantasy typen, er da dette et spill som er en god start inn i fantasy genren?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Syns å huske i demoen så var kontrollene inverted.. fant ingen umiddelbar plass jeg kunne endre dette.. er det noen som kan bekrefte/avkrefte om det er inverted? Akkurat det var hat for min del da jeg synes det passer seg best å ta stikken opp for å titte opp, osv... flyspill og lignende derimot kan jeg skjønne det, men ikke i en sånn setting...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...