Gå til innhold

Elder Scrolls Online bekreftet? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle vil være med på online-bølgen. Nå kan The Elder Scrolls-universet være neste spill ut.

 

Les mer

 

Tror jeg fant en skrivefeil :)

 

"Likevel er det ikke usannsynlig at Zenimax Online faktisk jobber med et Elder Scrolls Online." - skal ikke det kanskje være Zenimax Media?

 

Pirkete, men tenkte jeg skulle si ifra så frem til at jeg ikke har misforstått :)

Lenke til kommentar
Neineinei...

 

Vi har plenty "medieval-orcer-alver-fantasy-sverd-magi" online spill allerede. TES er et bra univers, men forskjellen til de andre blir uansett minimal.

 

Jeg *vil* ha TES singelplayer only.

 

Enig. Vil at de skal fortsette å fokusere på single-player-opplevelsen. Men ser ikke noe i veien for at hovedteamet lager singleplayer-delen som før, og så får de et annet utviklerteam til å utvikle en MMORPG.

Lenke til kommentar
Holy crap! Dette har jeg ventet lenge på! :grin: Nå håper jeg bare de ikke skuffer med noe massive-online-tull.

 

WoW med Oblivion grafikk, anyone :p

 

Hvorfor dra inn WoW som eksempel hver gang det er snakk om et MMORPG? WoW er bare ett av veldig, veldig mange MMORPG'er der ute. Det siste jeg vil se er en ny versjon av et allerede trasig og repeterende spill. Om de først skal lage et MMORPG, så lag et ordentlig og mere voksent spill som tiltrekker seg en litt eldre playerbase.

Lenke til kommentar

Neineinei, ingen online! The Elder Scrolls er singelplayer! Kanskje de heller kan til det neste spillet få satt opp en "coop" versjon, der du kan sette opp egne servere der du og noen par venner kan spille singelplayer/coop. Hadde jo vært dritstilig da :) Fått med noen 3-4 kompiser som også kjøper spillet, også spilt sammen. Kunne vært mange singelquests, men også quests der du må ha hjelp av flere.

 

Men, drømmen min er fortsatt et WoW/Migth n Magic: Dark Messiah/Oblivion spill! :love:

 

Holy crap! Dette har jeg ventet lenge på! :grin: Nå håper jeg bare de ikke skuffer med noe massive-online-tull.

 

WoW med Oblivion grafikk, anyone :p

 

Hvorfor dra inn WoW som eksempel hver gang det er snakk om et MMORPG? WoW er bare ett av veldig, veldig mange MMORPG'er der ute. Det siste jeg vil se er en ny versjon av et allerede trasig og repeterende spill. Om de først skal lage et MMORPG, så lag et ordentlig og mere voksent spill som tiltrekker seg en litt eldre playerbase.

Enig når det gjelder voksnere. Et mer alvorlig spill.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...