Gå til innhold

Vinneren av Gamers Choice


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel den burde nokså yte på Benchmarks, pluss du får håpe ATI snart får laget ordentlige drivere som får kortene til å yte som de skal. Nå sitter jeg på X1800PE edition, og Q6600 prosessor @ 3.4ghz mm.... og jeg kjører Crysis GLATT på medium og brukbart på High. Så burde bli kos med maskinen.

 

Gratz ;)

 

"lattis ang 2plass og 3plass" (ikke helt skarpe de i netshop kanskje?! dnno?)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt F/S Epsilon 700W, og den kan jeg ikke anbefale til NOEN andre. Vifta bråker som et uvær ved moderat belastning, og likevel blir den farlig varm. Jeg prøvde å slenge inn en stille MIST 120mm vifte, og det gikk bra helt til det øyeblikket jeg skulle starte et spill. Da var det slutt. Corsair-strømforsyningen jeg har nå er stille, kald og stabil. Og så modulære kabler da, det trekker heller ikke ned.

Lenke til kommentar
Fin PC/Varmeovn det der sindre :thumbs:

 

Jepp, dette skal få holde det varmt og godt på rommet mitt i vinter :p

 

Når det gjelder Ulv i Fåreklær, så ble det først og fremst fokusert på ytelse/pris, og da var støy en av faktorene som dessverre måtte nedprioriteres, men skal ikke se bort i fra at jeg foretar ett par oppgraderinger etter hvert som reduserer støyen.

 

Når det gjelder navnet på maskinen, ville jeg ha ett litt anderledes og morrsomt navn, og jeg var opptatt av at det skulle være norsk. Kjekt at flere likte dette navnet. Og ang. det bildet, så må jeg si at jeg også fikk meg en god latter når jeg så det i innboksen. :p

 

Mulig at jeg kan lage en liten "test" av maskinen og legge ut på "brukertester" etter hvert om dette er ønskelig.

 

Ellers vil jeg beytte anledningen til å gratulere de andre vinnerne, samt å takke netshop.no og hw-nettverket for en fin konkurranse, og til slutt men ikke minst takke alle de som har stemt på Ulv i Fåreklær! :)

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Må si jeg ble litt skuffet da jeg åpnet skjermen og oppdaget at den var brukt (demoskjerm), ettersom netshop selger demoskjermer for 2795 kr og jeg kunne fått et helt nytt kabinett (som jeg har svært lyst på) til en verdi av 2995 kr om jeg hadde havnet på 3. plass..

 

Menmen.. Å klage på noe man har fått gratis er vel litt teit.. Men litt urettferdig synest jeg likevel at det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...