Gå til innhold

Omtale av The Simpsons Game (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De klarte altså ikke å fikse kameraet, før utgivelse da nei. Intet kjøp for meg, selv om jeg er fan av serien...

Noe galt med kameraet da?

Ja, for å si det mildt. Det setter seg fast i alt med hjørner, umulig å styre selv, og gjør spillet lite spillbart for min del. Har du ikke prøvd demoen eller spillet?

Lenke til kommentar

Prøvde det på wii. Ble nesten seriøst og fysisk kvalm av kameraføringen. Egentlig virker det som om det er meningen at kameraet skal følge personen du styrer, men flere ganger må du selv stoppe opp og justere kameraet selv. Noen ganger tror du at du har allt riktig og hopper f.eks over til en plattform, men det var bare kameraet som lurte deg og du hoppet egentlig utenfor.....

 

Noen ganger er kameraet FORAN personen du spiller og du må løpe rundt i ring for at kameraet skal justere seg til å bli bak igjen.

 

Morro.... ? Nei...

Lenke til kommentar

Har spillet på 360 og det er veldig moro. Langt i fra GOTY, men det er en god spillversjon av Springfield og "the Simpsons", og en jeg har ventet lenge på.

Er enig i at kameraet er skikkelig dårlig, men det er sjelden et problem for min del. Det går fint an å gjøre det du skal vanligvis, og det er mulig å justere kameravinkelen. Det som er et stort problem her er når du står på en platform og skal hoppe til den neste. Da kan det være at du ikke ser denne platformen med standard kamera, og når du prøver å snu vinkelen så låser det seg fast bak simpsons-figueren. Utrolig irriterende når dette skjer, spesielt siden problemet lett kunne ha vært fiksa med en enkel "still kamera inn bak karakteren" knapp (lik den som er i wind waker)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...