Gå til innhold

Dette koster iPhone i Tyskland


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å komme med et konstruktivt innspill, synes jeg godt artikkelen kunne inneholdt litt informasjon om hvordan prisene på iPhone-abbonementene ligger an i forhold til "vanlige" tyske mobilabbonement. Dette vil sette prisene litt mer i perspektiv, og ikke minst kanskje gi en aldri så liten og vag pekepinn på hva vi kan forvente av abbonementspriser i Norge, selv om prisene her hjemme nok vil være rimelig uavhengige av andre lands priser.

Lenke til kommentar

Prisene i frankrike var vel offentliggjort? Eller var det også kun priser med abo?

Jeg gidder ikke lete...

Men ja, det blir jo überdyrt for å si det på deres språk... :p kan ikke se for meg at mange er lysten på å betale så mye, men så vet jeg heller ikke hva deres vanlige abo koster. må nesten sjekke ut t-mobiles sider

Lenke til kommentar

Fant prisene på hjemmesiden:

 

  Complete M Complete L Complete XL 
Monatlicher Grundpreis 49,- € 69,- € 89,- € 
W-LAN/EDGE Nutzung1)  in allen Tarifen inklusive 
Visual Voicemail2)  in allen Tarifen inklusive 
Inklusivminuten3) 100 200 1000 
Folgepreis pro Minute
60/1-Sek. Takt 0,39 € 0,39 € 0,29 € 
Inklusiv-SMS4) 40 150 300 
Folgepreis pro Standard
Inlands-SMS 0,19 € 
Bereitstellungspreis 25,- € 
Mindestlaufzeit 24 Monate

 

 

Min tysk er ikke komplett, men var endel ting jeg reagerte på. Sms .19euro? høres ut som ran spør du meg. Kommer for salg 9 nomber.

 

 

edit:

 

Fant priser for kontant:

ringing: .39

sms .05

 

finnes flere utgaver men det her var Xtra friends.

Altså vil det koste mer enn vanlig kontaktkort for å bruke iphone. dumme apple fantaster.

Endret av Rakib
Lenke til kommentar

[

19 cent høres ikke umulig ut. Det er vanlig med SMS priser på 10-15 cent her nede. Selv har jeg ett litt annet abo, der jeg har 1000 SMS "gratis" i måneden. Prisariasjonene er store mellom operatørene.

Men ringepris på 0,39 euro høres veldig dyrt ut.

Kan nevne at jeg har et abo som koster 5 euro i mnd, da koster samtaler 5 cent til alle nett (utenom fastnett som er dyrere!) og da altså 1000 SMS inkludert. Går jeg utover 1000 SMS tror jeg jeg må betale 15 cent. Men 1000 SMS er jo ca 33 SMS pr dag, så det holder lenge for meg. Da var telefon inkludert,men det var ikke akkurat noen höydare kann man si..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...