Gå til innhold

Assassin's Creed er ferdig (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ingen Online funksjon med spillet...skuffende. Hadde vært kult å hatt Co-op funksjon. Den ene lager "distraction" mens den andre sniker seg inn osv. Hadde vært DRIT BRA, men nei.

 

Jeg fatter ikke spill som lages nå til dags som ikke har multiplayer eller online muligheter. Det er rett og slett sløvt. Skal ikke kjøpe.

Lenke til kommentar
Er jo ingen Online funksjon med spillet...skuffende. Hadde vært kult å hatt Co-op funksjon. Den ene lager "distraction" mens den andre sniker seg inn osv. Hadde vært DRIT BRA, men nei.

 

Jeg fatter ikke spill som lages nå til dags som ikke har multiplayer eller online muligheter. Det er rett og slett sløvt. Skal ikke kjøpe.

 

Det finnes faktisk folk som liker å spille singleplayer, jeg for eksempel er en av dem. Men online-spilling er moro det også.

Endret av dannad
Lenke til kommentar

Helt enig. det er såpass mange titler for multiplayer at det burde være noe for enhver smak. Ikke alle spillkonsepter egner seg for multiplayer eller singleplayer. Omskriving fra single til multi på assissins creed er nok en mer omfattende prossess enn bare å trøkke to hovedpersoner inn på brettet samtidig..

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke spill som lages nå til dags som ikke har multiplayer eller online muligheter. Det er rett og slett sløvt. Skal ikke kjøpe.

Jeg fatter ikke spill som lages nå til dags som kun har multiplayer eller elendige online-muligheter. Det er rett og slett irriterende å måtte lide seg gjennom 14-åringene med caps lock, de kroniske e-thugene, 1337-brukerne, folk som ikke kan engelsk og/eller folk med elendige linjer som ødelegger for alle andre. Do not want.

 

Seriøst, jeg tar ihvertfall et gjennomført og polert offline-spill fremfor et middelmådig online-spill any day. Ofte kjennes det ut som om utviklingen av online-mulighetene til mange spill har gått på bekostningen av enspillerdelen. Jeg er ingen fan av MMOs som er 80% gjentagelse av det samme du har gjort hundre ganger før (grinding) og spill med generelle dårlige online-muligheter/funksjoner er bare irriterende. "Tenk om de bare hadde brukt tiden til å fullføre selve spillet isteden." Skjønner ikke at det er et argument mot å kjøpe det som hittil virker som en av de største spillopplevelsene på lenge.

 

Edit: Leif.

Endret av smilefjes
Lenke til kommentar
Helt enig med Smilefjes; Noen fokuserer alt for mye på MP, noe som ikke er bra for meg.

 

Jeg spiller masse MP, men noen ganger vil man ha en liten pause, nyte en god historie, og spille helt for seg selv.

Veldig enig. Noen ganger er en kjapp runde Team Fortress 2 helt herlig, andre ganger vil man sitte i ro og fred og fintune byen i Settlers e.l.

Til Xbox360 er det vel en uskreven regel at de fleste spill skal ha mulighet for nett. En god tanke, men det er som sagt ikke alle konsepter som bør eller kan blir noe MP som funker. Og omvendt for den saks skyld. Økonomisk sett er det selvsagt en fordel om det funker for begge, da er jo markedet dobbelt så stort..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...