Gå til innhold

Disse vant konsertbilletter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt sent å annonsere vinnere dagen før konserten begynner eller? Tenk på de som bor langt oppe i Finnmark, eller oss vestlendinger. Blir jo litt mye arbeid å finne transport samt hotell/overnatting på en kveld. Dårlig gjennomført!

 

Men det er fint at dere gir muligheten til å vinne slike fine premier!

Lenke til kommentar
Litt sent å annonsere vinnere dagen før konserten begynner eller? Tenk på de som bor langt oppe i Finnmark, eller oss vestlendinger. Blir jo litt mye arbeid å finne transport samt hotell/overnatting på en kveld. Dårlig gjennomført!

Vi ga beskjed i konkurranseartikkelen at vinneren ville bli annonsert i dag, og alle vinnerne har blitt kjempeglad for billettene de vant :)

 

Jeg forstår at enda flere kanskje ville meldt seg på, hvis konkurransen ble avholdt og avgjort på et tidligere tidspunkt. Men nå ble det ikke slik denne gangen, og jeg syns vi gjorde det beste ut av situasjonen.

 

Eller syns du vi heller burde droppet konkurransen, tatt billettene selv, i stedenfor å være hyggelig å gi dem bort til de som hadde mulighet til å komme?

Lenke til kommentar

Jeg er veldig glad for de konkurransene Gamer.no har, synes det er bra gjort at de gir ut billetter til forskjellige spill relaterte ting. Tror ikke det er mange her på forumet som kan skaffe VIP billetter til Play! Så jeg synes vi heller skal gi dem ros for arbeidet og at de er så snille at de vil dele ut disse type billetter til leserne.

 

Vant personlig billetter til Halo konserten å det var ganske noe spesielt som jeg aldri vil glemme =D

Må takke deg igjen for de, Tor-Steinar ;-)

Endret av agskaali
Lenke til kommentar

@ TST: Vel såkalrt burde ikke dere det. Og det er jo selvsagt hyggelig at dere delte dem ut via en konkurranse. Men håper dere kan være litt tidligere ute neste gang. All ro til gamer.no for deres mange konkurranser, flinke skribenter og gode side!

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...