Gå til innhold

Kundene slakter Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst, at Telenor's support er elendig er langt fra nyhet...

 

Alt telenor har rørt på her i Sverige har gått fra beste supporten til værste supporten i landet, er så ille at Telenor faktisk mister kunder her i landet pga elendig support og lange ventetider og idiotisk "automatisk tale support".

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

enkelte i telenor er ekstremt dårlig på kundeservice ja! og jeg har snakket med ei av dem.

 

priser og slikt kan de vel ikke gjøre så altfor mye med egentlig. selv om de prøver. er fornøyd telenor jeg. zero funker fint det. og kundeservice generelt er bra.

Endret av Slettet+1345t12
Lenke til kommentar
enkelte i telenor er ekstremt dårlig på kundeservice ja! og jeg har snakket med ei av dem.

 

priser og slikt kan de vel ikke gjøre så altfor mye med egentlig. selv om de prøver. er fornøyd telenor jeg. zero funker fint det. og kundeservice generelt er bra.

Nei, det er jo det nettopp det motsatte denne undersøkelsen forteller: Kundeservicen til Telenor er generelt dårlig...

Lenke til kommentar
Folk er mer bevisste, og har lettere enn før for å reagere når ikke alt er som det skal være.

 

Så de innrømmer altså at de alltid har vært dårlige, men at folk ikke var like bevisste på det før. Altså legger de skylden på oppvakte forbrukere for at de scorer dårlig. "hadde bare de jævla forbrukerne vært litt dummere hadde vi scoret bedre i tester", synest jeg ser det. Kudos.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...