Gå til innhold

Gears of War er ferdig (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mac er ikke lagd for spilling, og hvis en eller annen idiot tror det, er man rett og slutt DUM! Skaff deg en ordentlig pc hvis du i hele tatt vil oppleve hva spill virkelig er!

K, thx for info.

 

Veit at Mac er lite egnet til gaming, men mener at jeg leste en plass at det skulle komme til Mac også.. :hmm:

Lenke til kommentar
Mac er ikke lagd for spilling, og hvis en eller annen idiot tror det, er man rett og slutt DUM! Skaff deg en ordentlig pc hvis du i hele tatt vil oppleve hva spill virkelig er!

K, thx for info.

 

Veit at Mac er lite egnet til gaming, men mener at jeg leste en plass at det skulle komme til Mac også.. :hmm:

 

Uannsett kan jeg ikke fatte hvordan en svak mac kan klare å kjøre dette spillet(må da ihvertfall oppi veldig høy pris), så tviler veldig.

Lenke til kommentar
svak mac?

 

Han sa vel ikke hei jeg har en svak mac?

 

Dagens imac har jo Radeon Hd tjooghei xt og core 2 duo.

 

Macbookpro maskinene har Gf8600Gt.

 

Det er kanskje ikke super mega men mer enn nok for og dra Gow.

 

Det er rett og slett latterlig dårlig i forhold til hvor mye du måtte ha punget ut med til den, sammelignet med en vanlig pc. Men skal vel ikke gå nærmere inn på mac vs pc her.. :p

Lenke til kommentar

MrLG: Mac ikke egnet for spill? Det er nok heller spill som ikke er lagd for Mac. Siden Apple ikke har så stor markeds-andel som PC-er med Windows, derfor gidder ikke spill-makerene å bruke tid og penger på å utvikle spill for OSX.

Bortsett fra en liten chip på hovedkortet som trengs hvis man vil installere OSX lovlig så er en Mac-maskin så godt som identisk med en vanlig PC. Intel MB, Intel CPU, ATI GPU og DDR2-RAM. Går ikke på damp, tannhjul og belter vet du :p

Lenke til kommentar
MrLG: Mac ikke egnet for spill? Det er nok heller spill som ikke er lagd for Mac. Siden Apple ikke har så stor markeds-andel som PC-er med Windows, derfor gidder ikke spill-makerene å bruke tid og penger på å utvikle spill for OSX.

Bortsett fra en liten chip på hovedkortet som trengs hvis man vil installere OSX lovlig så er en Mac-maskin så godt som identisk med en vanlig PC. Intel MB, Intel CPU, ATI GPU og DDR2-RAM. Går ikke på damp, tannhjul og belter vet du :p

 

Hehe joa, mulig du har rett, men poenget mitt er rett og slett at hvis du planlegger å i det hele tatt kunne kjøre fremtidlige spill, kjøper du overhodet ikke en mac ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...