Gå til innhold

Gnome fikser feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Den har i alle fall ikke kommet ut til Ubuntu 7.10, det er det samme med FireFox 2.0.0.8 den har heller ikke kommet ennå. Har kjørt "sudo apt-get update/upgrade" uten å finne noe som helst. :hmm:

 

Det ser ut som at Ubuntu folka har tatt seg en ferie.. :p

Lenke til kommentar
Den har i alle fall ikke kommet ut til Ubuntu 7.10, det er det samme med FireFox 2.0.0.8 den har heller ikke kommet ennå. Har kjørt "sudo apt-get update/upgrade" uten å finne noe som helst. :hmm:

 

Det ser ut som at Ubuntu folka har tatt seg en ferie.. :p

Det kan ta noen dager før Firefox oppdateres. 2.0.0.7 var en feil i avspilling i Quick Time, og var vel derfor ikke noe grunn til å oppdatere i Linux.

 

http://www.mozilla.org/projects/security/k...#firefox2.0.0.8

Lenke til kommentar
[..] for å ikke glemme bug fiksing som de sikkert har oppetter anklene :p

For ikke å si opp til haka. Antall bugs øker, og flere og flere bugs blir eldre og eldre. I en av buggene jeg har vært med på å rapportere inn (som forøvrig er over to år nå) sier Sebastian Bacher fra Ubuntu team rett ut at de har for lite folk til å rette bugs og at folk som lager nye funksjoner ikke nødvendigvis fikser bugs.

Lenke til kommentar
[..] for å ikke glemme bug fiksing som de sikkert har oppetter anklene :p

For ikke å si opp til haka. Antall bugs øker, og flere og flere bugs blir eldre og eldre. I en av buggene jeg har vært med på å rapportere inn (som forøvrig er over to år nå) sier Sebastian Bacher fra Ubuntu team rett ut at de har for lite folk til å rette bugs og at folk som lager nye funksjoner ikke nødvendigvis fikser bugs.

 

 

Men gjett om jeg har merket at dev folka har jobba hardt BÅDE i ubuntu XORG og innenfor drivere, jeg vil bare si at, jeg har aldri vært borti så lite bugs som i 7.10, har enda ikke hilst på min første bug i 7.10 =)

 

Men trenger spill supporten min da :p eneste jeg trenger så slipper jeg å ha windows :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...