Gå til innhold

Futuremark med nytt testprogram


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer aldri til å betale 1 øre for et benchmarkprogram. Futuremark-programmene har hittil eksistert i gratisutgaver som kan kjøres et ubegrenset antall ganger. Denne ordningen ser det nå ut til å bli slutt på. Siden man skal lete lenge etter mindre nyttig programvare, tror jeg FM har gjort en liten feilvurdering her. Kun en veldig liten del av de som lastet ned gratisversjonene kommer til å gidde å betale for en enkel versjon, ikke nødvendigvis pga det lille beløpet, men pga maset med å legge inn kortdetaljer, verifisering osv. De som overklokker og bencher mye regner jeg med har kjøpt Pro-versjonen av de foregående FM-programmene.

Lenke til kommentar

 

Shit du får fin score. Får igjen for å OC CPU gitt... Men fortelle meg en ting, hva gjør du på maskina di nå som du har 64 bit OS? Mener, du har maskin du fint kan spille med, men får du gjort det?

 

Må gjerne sende meg et PM hvis du føler at det blir for mye å beskrive her.

 

fikk 4556

 

Er du misfornøyd? Ser du har lik CPU som flere andre her som knuse din score. Du ligger bare 1000 poeng over meg, men gruser min CPU og skjermkort.

Endret av andylove
Lenke til kommentar
Dette var skuffende, fikk hele 2610 poeng.

Dette med en helt ny laptop med følgende specs:

 

Intel® Core2 Duo CPU T7300 @ 2.00GHz

NVIDIA GeForce 8600M GS

2048MB Ram

 

Du har treigere disk enn oss andre og skjermkortet ditt yter ikke godt nok. Dessuten har du lavere CPU hastighet. Bærbare vil ha dårligere ytelse enn stasjonære.

 

Programmet er jo ment for å gi en viss pekepinn på hvor rask den er. Jeg slo deg med knappe 1000 poeng, hvilket betyr at jeg har gammelt skjermkort og ikke quadcore. Jo flere kjerner, jo bedre score.

Lenke til kommentar

Ja. Jeg er ganske missfonøyd. Gjorde ikke noe for å optimalisere scoren da. Kunne sikkert fott den litt høyere vist jeg hadde defrgamenter før jeg kjørte testen.

 

Tar det ikke så tungt. PC-en yter det den skal ellers. Det holder for meg...

Lenke til kommentar
Ja. Jeg er ganske missfonøyd. Gjorde ikke noe for å optimalisere scoren da. Kunne sikkert fott den litt høyere vist jeg hadde defrgamenter før jeg kjørte testen.

 

Tar det ikke så tungt. PC-en yter det den skal ellers. Det holder for meg...

 

Mente jeg har sett noe om at Futuremark sliter med ATI kortene, stemmer det? I allefall på 3DMark06.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...