Gå til innhold

Demo av Hellgate: London (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk ikke så mye kick ut av demoen, har heller ikke spilt betaen så vet ikke hva jeg skal forvente.

De kunne kanskje slengt med en pitteliten introsnutt som forklarte hvem/hva/hvor/når/hvordan (you get the drift)

 

Får prøve litt mer i kveld, men ser ut som demoen blir kasta rett i søppelkurven.

 

et lite tillegg: synes "portalene" (dørene ala stargate) var en for enkel måte å skille mellom stedene, nå blei jeg mer skuffa.. bah!

Endret av texaco
Lenke til kommentar

Jeg trodde dette spillet skulle bli en grafisk pærle, med bøttevis av interesant historie, men den gang ei.

 

Modellene er altfor enkle og lyset er dårlig. Det eneste som imponerte grafisk var teksturene som var godt over gjennomsnittet.

 

Historien ble dessverre veldig likt alt vi har sett før i sjangeren. Drep så og så mange av de og finn så og så mange av det og det fra den og den.

 

Nå skal det sies at jeg ikke har spilt igjennom demoen enda, men tror ikke at jeg kommer til å ombestemme meg når jeg får gjort det.

 

Edit: Å nevne det i samme setning som Diablo får meg til å vri meg i stolen, men det er nå såklart min mening.

Endret av P-in-P
Lenke til kommentar

Steike her var det delte meninger du. 50% innstallert nå så sitter bare venter til den når 100%. Og der var den ferdig gitt. Oppdaterer om det var noe å samle på :)

 

Delte følelser, marksman ble for enkelt syns jeg, mens blademaster ble mer.. Hm... Tilfredstillende? Gøy å leke med sverd og nanoteknologi. Håper på en bedre versjon av spillet når det kommer ut dog, ettersom jeg i likhet med mange følte jeg for å slo på småzombier uten å virkelig møte den store motstanden.

 

Et spill med potensiale, likte absolutt enkelte aspekter av spillet, men finpussing trengs :)

 

Edit: MR LEIF

Endret av Rage_Hunter
Lenke til kommentar

Tror jeg har spilt gjennom demoen nå... Er ikke helt sikker siden det ikke var noe som sa slutt. men har tatt de questene jeg kunne finne og nådde level 4, kunne nå level 5 men gidd da faen ikke grinde småbugs for å få en ny skill slik at jeg kan drepe flere småbugs (som allerede dør på et slag) mer effektivt. Det var gøy som Blademaster, men marksman ble for dumt. Hvis monstrene er utenfor rekkevidde så når ikke KULENE de? Kulene bare stopper i løse luften? Man måtte bruke "energy" på å dukke slik at man kunne skyte mer nøyaktig...

 

Kankje jeg skal teste spillet når det kommer ut, men demoen overbeviste meg ikke.

Endret av Spjeld
Lenke til kommentar

Fikk mer Doom "feel" enn Diablo må jeg si. Har tilgang til beta, men har ennå ikke klart å logge på, så får vel teste ut og se om det er noe bedre enn det som ble servert i demoen.

 

Spillet virker også lite item fokusert :/

 

Kjørte i gang Diablo 2 for noen måneder siden, hadde mye mer moro da :p

Lenke til kommentar
men hvordan blir MP i dette spillet? kan man spille sammen på nett uten og betale månedspris?

 

Etter hva jeg har fått med meg så kan du det, det er noen funksjoner som du ikke får tilgang til da. Bla kan ikke være med eller lage en guild. Begrenset hvor mange figurer du kan lage...det er ivertfall det jeg vet så langt.

 

Og spillet funker på så si samme måte som Guild Wars, at en møter andre i slike "trygge" plasser hvor en kan snakke med folk og lage grupper etc...eller bare briefe ditt uber feete gear til folk ;)

Lenke til kommentar
men hvordan blir MP i dette spillet? kan man spille sammen på nett uten og betale månedspris?

 

Etter hva jeg har fått med meg så kan du det, det er noen funksjoner som du ikke får tilgang til da. Bla kan ikke være med eller lage en guild. Begrenset hvor mange figurer du kan lage...det er ivertfall det jeg vet så langt.

 

Og spillet funker på så si samme måte som Guild Wars, at en møter andre i slike "trygge" plasser hvor en kan snakke med folk og lage grupper etc...eller bare briefe ditt uber feete gear til folk ;)

 

 

ah okey. hmm litt snodig oppsett menne blir sikkert bedre når man får spillet i posten :)

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Jeg hadde forventet mer. Grafisk (ikke at det er viktig om resten er på plass) var det forferdelig, dårlige og ekstremt enkle modeller med forferdelig low-rez textures. Langt verre var gameplayet som for blademaster virket totalt likt d2. Marksman var morsommere, men fortsatt ikke veldig tilfredsstillende. Jeg er klar over at mye av moroa med slike spill er karakterutvikling, men det lille demoen delte av slikt virket også som en blåkopi av d2. If it aint broke don't fix it har gått litt for langt her, føler jeg.

 

I tillegg støtte jeg på mye bugs og grafiske glitcher, men det kan man vel håpe på at forsvinner før release.

 

Jeg er også skuffet over mangelen på dialog, det lille som var der var bare forstyrrende og i veien for teksten som skulle leses. Når teksten er så uinspirert skrevet som den var her hadde deg også vært hyggelig å kunne skippe den, i stedet for å måtte bla gjennom 5 sider før en får lov å godta oppdraget...

 

Pah. Skuffa jeg. Hadde håpet dette skulle bli et av høstens høydepunkt på spillfronten. Utfra demoen virker det som om det snarere blir en av de største nedturene.

Lenke til kommentar

Kan skjønne at folk ikke hopper i taket for demoen, men ser ikke helt hvordan dere kan være så negative.

 

Selv har jeg delte meninger - fikk en god følelse av spillet. Grafikken skal jeg ikke klage på, skjønner ikke hvor dere har det fra at den er så fryktelig dårlig. Mulig jeg bare er mindre kresen, men med absolutt alle settings på max så det pent ut.

 

Gameplayet var underholdende nok, litt vel enkelt kanskje. (Hva kan man forvente de første 4 levelene av et spill?)

 

Kommer nok til å kjøpe det, gleder meg til å se multiplayer og videre karakterutvikling.

Gøy!

Lenke til kommentar

Spilte igjennom demoen og var direkte skuffet. Grafikken er simpel og ikke noe å rope hurra for i 2007. Noe annet jeg la mye merke til var du på en måte fløt bortover når du gikk samt animasjonene av monstrene og characteren din var enkel og dårlig. Syns stemningen kunne vært bedre, mye bedre i Diablo 1 og 2. Questene kunne ha hatt en større rød tråd, blei for simplet med ting vi har sett hundrevis av ganger før. Dessuten hadde jo Diablo 1 voice overs, og her var det jo ingenting. Den korte, simple quest teksten var uinspirerende og daff. Hvis demoen er så elendig, hvorfor slipper de noe slikt? Nekter å tro full versjonen er så mye bedre.

Lenke til kommentar

Kan det stemme at dette spillet har vært under utvikling enormt lenge? Kastet noen gamle spillmagasin for en stund siden, og tror det var et blad fra 01/02 som hadde "Hellgate: London" på forsiden - og det så nokså ferdig ut da ...

 

Edit: ... og der hadde jeg prøvd demoen, maken til bortkastet båndbredde. Tror det kan stemme godt at spillet var fra 01/02, er nok da det burde blitt utgitt.

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...