Gå til innhold

Kan tvinge Netcom til lavere priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er faktisk litt enig med NetCom. Telenor har fortsatt et stort konkurransefortrinn siden de har mange flere kunder. (Dette grunnet tidligere monopol) Telenor er et sleskap som ligger foran NetCom på økonomi, likevel klarer NetCom å komme med ting før Telenor, 3G, super3G, kontrollabb, trådløs familie osv.. Dette er ting netcom bruker penger på å finne opp/evt tenke seg frem til om det er lurt å kopiere fra andre. Dersom NetCom mister den ekstra fordelen de har fremfor Telenor. Så vil det bli færre gode tjenester fra NetCom.

Jeg er glad i gode tjenester, men jeg er også glad i lave priser. Det er jammen ikke lett å vite hva man verdsetter mest egentlig :=)

Lenke til kommentar

Jeg synes det er på tide at netcom reduserer termineringsprisene, etter chess-oppkjøpet fikk de en markedsandel på over 30 prosent, mens telenors markedsandel stadig synker, kan ikke skjønne hvorfor netcom skal ha særbehandling. I Sverige f.eks er termineringsprisene like selv om markedsandelene er totalt forskjellige, synes det er dobbeltmoral av telia sonera å kalge over dette i Norge når de er fornøyd med samme ordning i Sverige, griskhet kanskje?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...