Gå til innhold

Omtale av Portal (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, ja - ser for meg en tyv som bryter seg inn her på natta, "there you are".

 

--

 

Skulle ønsket Portal fikk 10/10, syns faktisk det hadde vært fortjent, er uten tvil det beste spillet jeg har spilt på mange år. Lengden er kanskje det som trekker ned litt hos meg, men så har man heldigvis kommentarmodus, samt bonus brett. GlaDOS kommer med utrolig mange gullkorn, "after this test is concluded, cake and grief consuling will be availble".

Endret av Stikko
Lenke til kommentar

Stikko: Lengden på spillet for meg hvertfall trakk ikke ned i det hele tatt. Det var ikke så langt at jeg ble lei gåtene, og det var ikke så kort at jeg ble sur. Ble litt skuffende når jeg så hvor fort hver del gikk, men når jeg plutselig oppdaget en vei jeg kunne unslippe flammene så følte jeg en stor glede.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar

Portal er et imponerende spill må jeg si selv om det ikke varer lenge, og jeg kan bare håpe om at Valve kommer til å utnytter mer av Portals egenskap i fremtiden.

 

"The cake is a lie" og "Ops someone cut the cake" Bare genialt!

 

Anbefales på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar

Flott anmeldelse, jeg må si meg helt enig i at dette spillet rett og slett er genialt.

 

Som flere nevner, så er det jo et ganske kort spill. Det stemmer jo egentlig, det er jo igrunn et veldig kort spill. Men på en måte ser jeg ikke på dette som et "fullverdig"(mulig feil ord å bruke) spill, men heller et "mellom-puzzle-spill", for å legge til litt i ekstra underholdning i "The Orange Box", samtidig som de demonstrerer Source-motoren og dens muligheter. Det enkle gameplayet, baktanken og som nevnt humoren, gjør ene og alene spillet til en vinner.

 

Nå venter jeg bare på en anmeldelse av HL2: EP2, som etter min mening også fortjener mye hederlig omtale! :)

Lenke til kommentar
Stikko: Lengden på spillet for meg hvertfall trakk ikke ned i det hele tatt. Det var ikke så langt at jeg ble lei gåtene, og det var ikke så kort at jeg ble sur. Ble litt skuffende når jeg så hvor fort hver del gikk, men når jeg plutselig oppdaget en vei jeg kunne unslippe flammene så følte jeg en stor glede.

 

Jeg følte meg litt snurt over at det var så fort over, og i likhet med deg "holdt jeg på" å bli enda litt surere - da flammene kom tenkte jeg "ka farsken, det var da veldig fort over" :p

Endret av Stikko
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...