Gå til innhold

Billigflom fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser greie ut til å være billig-telefoner. 19 dager standby? Det er rimelig mye nå til dags, men jeg tror min gamle telefon, nokia 3510i også klarte noe sånt. Selv om den hadde litt flere funksjoner som f.eks fargeskjerm, var antallet farger var på fattige 4096.

 

Men skjermoppløsningen var nå litt lavere på nokiaen.

Egentlig var dette ikke et så fullt freskt fra Motorola, siden telefonene ligner mye på gammelt design fra produsenten.

Lenke til kommentar
Ser greie ut til å være billig-telefoner. 19 dager standby? Det er rimelig mye nå til dags, men jeg tror min gamle telefon, nokia 3510i også klarte noe sånt. Selv om den hadde litt flere funksjoner som f.eks fargeskjerm, var antallet farger var på fattige 4096.

 

Men skjermoppløsningen var nå litt lavere på nokiaen.

Egentlig var dette ikke et så fullt freskt fra Motorola, siden telefonene ligner mye på gammelt design fra produsenten.

 

19 dager er meget godt..

3510 hadde opptil 13 dager standby.

6310 klarte opptil 17 dager standby.

Så om 19 dager er reelt.. så er det meget bra :)

Lenke til kommentar
 

3510 hadde opptil 13 dager standby.

 

Hehe, jeg har de siste ukene brukt en fem år gammel 3510. Nå har jeg vel hatt den i en måned, og jeg har ladet den kanskje fire-fem ganger. Utrolig bra! :wee:

Lenke til kommentar
Hehe, jeg har de siste ukene brukt en fem år gammel 3510. Nå har jeg vel hatt den i en måned, og jeg har ladet den kanskje fire-fem ganger. Utrolig bra! :wee:

 

Vel.. det er nå tall ifra nokia.no Enkelt å greitt det.. En gang i uken er ikke dårlig det nei. Men er stor forskjell på en 3510i og vanlig uten fargeskjerm

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...