Gå til innhold

Test: Chess X-one


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så GLAD for at jeg kjøpte meg CHESS X-ONE!

 

I tillegg har Amobil gitt den 5 i KARAKTER!!!

 

JEG ER SÅ STOLT!

 

Jeg kommer til å gi skryt til Chess for det gode arbeidet de gjør!!

 

Først så senker de abonnementsprisene og så lanserer de mobiler til høyeste kvalitet til toppkarakter til utrolige billige priser...

 

Er dette mulig? :D

 

Chess, Jeg kommer ALLTID til å være en trofast kunde hos dere!! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

syns menyene så litt småkule ut jeg da. ser endel bedre ut enn nokiaer iallfall.

er det ikke mulig å få låst opp en slik tlf da for bruk med andre operatører ?

Lenke til kommentar
Men, forsto jeg det rett: ER det ikke mulig å skrive inn en vilkårlig nettadresse i nettleseren?

 

Dvs at 3G funksjonen er begrenset til det man klarer å surfe seg fram til fra portalen som allerede ligger på telefonen?

 

Du KAN angi en url som du vil gå inn på.. F.eks VG.no

 

syns menyene så litt småkule ut jeg da. ser endel bedre ut enn nokiaer iallfall.

er det ikke mulig å få låst opp en slik tlf da for bruk med andre operatører ?

 

 

Mener dette skal være mulig etter 12 måneder. Er sikker på jeg leste det en plass.

 

Mobilen er operatørlåst til Chess i 12 måneder.

Et år etterpå at du har kjøpt telefonen kan du bruke andre operatører oxo ved å ringe Chess kundeservice og få en kode...

Menyene er kule ja..

Det er betydelig mye mere farger i denne tlfn i forhold til den forrige jeg hadde (nokia 6020).

Ikonene er i 3D aktig form, på hovedmenyen

Endret av pablo91
Lenke til kommentar

Ehmm...

 

Nei....

 

Når du velger "nettleser" på hovedmenyen, så får du opp ulike valg som: ", homepage, angi url, bokmerker og internettinnstillinger".

 

Du kan selv skrive inn de adressene som du vil gå inn på..

 

Men det du må huske på er at du må skrive:

 

Eksempel: "wap.vg.no" og IKKE "www.vg.no"

 

Da kommer det bare grå bakgrunn eller at siden ikke vises i d hele tatt...

 

Husk på å bruke WAP metoden når du surfer med mobilen.. (Det hadde nesten jeg glemt av)

Endret av pablo91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12

da tror jeg Silje må endre litt på artikkelen, for hun skriver jo "Telefonens nettleser er veldig avgrenset, og gir deg ikke en gang muligheten til å taste inn egne nettadresser. "

 

hun skriver jo at man IKKE kan angi url.

 

men pablo91, du sier at man kan angi url likevel? men at det kun er wapsider og ikke vanlige websider?

 

 

uansett så løses vel alle disse problemene med opera mini.

Endret av Slettet+1345t12
Lenke til kommentar

X-one, altså? Jaja... Skal man først ha denne unødige trangen til å omdøpe OEM-produkter så var ikke dette mest oppfinnsomme i nabolaget. Tør jeg foreslå U-two og X-three-Me neste gang? :cool:

 

Denne er vel forøvrig en Huawei U120, også solgt som bl.a. Vodafone V715 for de som vil lete opp øvrige tester.

Lenke til kommentar
da tror jeg Silje må endre litt på artikkelen, for hun skriver jo "Telefonens nettleser er veldig avgrenset, og gir deg ikke en gang muligheten til å taste inn egne nettadresser. "

 

hun skriver jo at man IKKE kan angi url.

 

Og da har Silje endret litt på artikkelen (testen). Takk for tips :)

Endret av Crocie
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...