Gå til innhold

Overklokkingslag på TG08


Anbefalte innlegg

Som topic sier, så er det fortsatt mulig å hive seg på.

Det kreves ikke enorme overklokkingsevner, det som kreves er litt viljestyrke og litt cola.

 

Hvor finner du oss på TG08?

Vi er å finne på rad 1 og 2, ca sete 70. Rett vedsiden av Netshop og NiTH. Så det er bare å stikke innom å kikke på oss nerder svi av litt hardware ;)

 

 

Hvordan bli seatet på OC-rekka:

 

Dersom du skal være med på OC raden, nå logge dere inn på Partyticket.net og sette ny seater på billetten din. Brukernavnet dere skal søke etter er WheelMan, ved navnet Adrian Jektvik

Forklaring: Du logger inn -> (evt trykker på "The Gathering 2008" i menyen opperst) -> trykker på "Your account" -> ser under "Tickets" og trykker på billettnummeret ditt -> ser på nest nederste rad, kolonne tre, i skjemaet og trykker "Pick new seater" -> Søker på WheelMan og trykker på det som kommer opp der. Så sender du meg en PM/skriver i tråden og sier ifra, og så skal det være ordnet ;)

 

Priser:

Så langt ligger vi på ca 800-, ekstra (i tilleg til billetten)

Der inkluderes tørris (583,-) og jævlig stor plass.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Lager en oppsammlingsliste på hvem som skal være med på overklokkingslag Tg08 her:).

 

2 stykk så langt.

Venter på resten da:)

 

1. Skruff

2.Sagart

 

Bare sign opp på denne tråden her:)

 

 

sign me up...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nope, du spurte om å låne den...hørte det over tlf. :yes: er bare å låne den det :thumbup:

 

nå var det strengt talt ikke jeg som spurte, det var the ghost som spurte... utrolig hva noen velrettede valpeøyne kan gjøre... :p

 

 

Æsj nå glir jeg litt ut fra topic her...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Vi kan da strengt talt være fler enn 15 stykker, noe maks antall må taes med ledelsen av tg08 først.

 

Jeg regner med at det går greit så sant vi betaler for bilettene (noe jeg forøvrig forventer at vi må gjøre), alt det egentlig er snakk om er og få seata litt før egentlig. Muligens få hørt om mulighetene om og få slengt en ekstra 16A kurs opp på det bordet vi sitter på...

 

Men jeg stemmer for at vi får til noe stoff vi kan legge på bordene, blir langt mer delikat og ha tingene liggende på bordene da, siden de har en tendens til og være tilgriset med cola, snus og andre ting...

 

EDIT@ wheelman: jeg regner med at du sitter i rullestol (med tanke på hva som står i signaturen)

 

tar det opp slik at vi får tilrettelagt det slik at du også kan ha det best mulig. Du vil jo også være et godt eksempel på at klokking er for alle :)

 

(så sant du sitter i rullestol, da)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Hei,

 

Denne E-mailen er ett svar på den meldingen du sendte til The

Gatherings

Help Desk.

 

Vennligst lest vår "FAQ" nederst i denne mailen for svar på de mest

normal spørsmålene, hvis spørsmålet ditt ikke blir besvart av den, så

vil vi svare

deg så fort så mulig.

 

Det kan ta noen dager før du får svar.

 

Hvis du ønsker å purre på saken din så bruk Svar/Reply på denne

meldingen.

 

 

Jaja...bare å vente da:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Burde vel egentlig ta med de tingene jeg tror vi vil trenge for og få dette best mulig:

(går på denne listen ut ifra at vi skal sitte sammen med de andre radene, og at vi ikke får en egen plass i hallen)

 

 

 

-Muligheten til og seate før alle andre, med tanke på plassering.

 

-Mer plass en 80x60. Aller helst 160x60, men 120x60 vil også gå. Da aller helst uten og måtte betale ekstra for den ekstra plassen, 1000,-+ på hver person kan bli litt dyrt...

 

-Aller helst en ekstra 16A kurs på den rekka vi skal sitte på, 1A per person kan bli litt lite. Vil tro fasekjølere og lignende trekker mye strøm...

Lenke til kommentar

Jeg kommer mest sannsynlig til å sitte sammen med kompisene mine, men klokke sammen med dere, så det beste hadde vært om vi fikk en liten plass, slik som en stand (boot) som alle netshop'ene har, o.l.

slik kan vi ha det morsomt, og samtidig vise folk hva overklokking er :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...