Gå til innhold

The eXperience 2007: Rapport dag 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeez, Wrestling!? Når dere har gjort bryderiet med å lage en skikkelig ring, korfor ikkje invitere skikkelige figtere? Det er nokk av thai, boksing, kickboxing og MMA utøvere i norge til å lage vanvittig gode kamper.

 

Amerikans inspirert wrestling er bare patetisk fordi det er fullstendig usportslig oppførsel, dårlig skuespill, fiksa moves og resultat. Rett og slett et dårlig volds teater. Gi meg skikkelig kamp der utøverene har trent for å vinne, men samtidig har sprtsånd.

 

Få tak i Joakim Hansen eller Tomas Hytten, Norges kanskje beste og mest ukjente sportsutøvere og eg kjem sporenstreks på toget for å sjå på :D

 

Endret av zargblatt
Lenke til kommentar
Jeez, Wrestling!? Når dere har gjort bryderiet med å lage en skikkelig ring, korfor ikkje invitere skikkelige figtere? Det er nokk av thai, boksing, kickboxing og MMA utøvere i norge til å lage vanvittig gode kamper.

 

Amerikans inspirert wrestling er bare patetisk fordi det er fullstendig usportslig oppførsel, dårlig skuespill, fiksa moves og resultat. Rett og slett et dårlig volds teater. Gi meg skikkelig kamp der utøverene har trent for å vinne, men samtidig har sprtsånd.

 

Få tak i Joakim Hansen eller Tomas Hytten, Norges kanskje beste og mest ukjente sportsutøvere og eg kjem sporenstreks på toget for å sjå på :D

 

9653764[/snapback]

 

MMA er ulovlig i norge. Uansett så antar jeg at denne wrestlinga er skuespill, noe som er synd, skikklig wrestling hadde jo vært morro, var der ikke selv.

Lenke til kommentar

MMA er ulovlig i norge. Uansett så antar jeg at denne wrestlinga er skuespill, noe som er synd, skikklig wrestling hadde jo vært morro, var der ikke selv.

9655599[/snapback]

:hmm: Det er ulovlig, og allikevell så praktiseres det i full åpenhet, og man kan gå på trening "kurs" om det... :hmm:

9655654[/snapback]

 

Full-kontakt MMA i konkuranse er ikke lovlig nei. Det samme gjelder Proffboxing.

Norge, Iran, Cuba og Nord-Korea er de 4 landene i verden som forbyr proffboxing, Sverige var blandt de 5, men avsluttet sitt forbud. Alikevel trenes det boxing utallige steder i Norge.

Endret av Snabben
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...