Gå til innhold

Kulturo: Oppfølger til Serenity?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært kult å få en serie på denne. Viste faktisk ikke at den hadde gått på kino i usa. Filmer som lages som avsluttninger på kansellerte serier går som regel rett på dvd. Skjønner godt at den ikke gjorde det bra på kino slik som fox klarte å herpe serien når de sendte den på tv.

Lenke til kommentar

Å ja, det hadde vært dejligt med en ny film med denne gjengen. Lurer dog på hvilket budsjett de kommer til å legge seg på for filmen. Det er jo lov å håpe at skuespillerne er så billig i drift at man får alle de gode gamle med i serien, og at de ikke blir tvunget til å gi fyken til prominente personligheter for å presse seg ned under budsjettet. Spennende blir det i alle fall.

 

Nå har vi jo, som artikkelen ganske riktig påpeker, hørt "det vil bli en ny film/sesong" et par ganger før uten at det har vist seg å holde stikk. Vi får se...

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke at Josh vil ha NOE problemer med å få med alle som var med i filmen og serien tilbake igjen.. for, av alle "film/serie -dokumentarer" jeg har sett, så må jeg si at denne gjengen her er det nærmeste jeg kommer som en familie å regne.. Det var jo pga fansen at de fikk spille inn en ny film, (og de ble enda mer populære), og slikt sett tror jeg at de nesten ville gjøre det igjen, om enn kun for fansen.. :)

 

Nesten så jeg tror de er like lykkelige som oss akkurat nå! :cool:

Lenke til kommentar

Jada. En annen morsom sak er jo at mange også ønsker at Morena Baccarin skal spille i Justice League. Men det er jo bare rykter, selv tviler jeg på at hverken Fillian eller Baccarin vil bli å finne i Justice League.

 

Tror også Fillion kun er på "besøk" i Desperate Housewives og at det ikke er fast. Han har jo ingen kommende filmprosjekter på timeplanen (holder på å spille inn Trucker for tiden). Så vi får håpe at en av tidenes beste Sci-fi serier igjen kommer i filmformat :)

Lenke til kommentar
Spørs jo. Nathan Fillion spiller for tiden i Desperate Housewives og er en av mange som ryktes å spille i Justice League filmen. Han er en voksende stjerne som nok får mer og mer å gjøre fremover.

9640469[/snapback]

Men skal man ta mannen på ordet, og anta dette ikke bare var standard bullcrap-preik, så har visstnok Firefly og Serenity en helt spesiell plass i hjerte til Fillion. Så om det skulle bli en ny Serenity-film tror (håper) jeg Whedon ikke vil ha så alt for store problemer med å overtale Fillion til å være med. :)

 

Men en ny film hadde vært shiny!

Endret av skag1
Lenke til kommentar
TV serien Firefly var veldig bra.

Filmen Serenity var fantastisk  :love:

Den er nå en av mine favorittfilmer.

 

Håper stort på at det blir noe av dette.

Go Joss  :w00t:

9650436[/snapback]

som jeg skulle sagt det selv.

 

la oss bare håpe at en eventuell oppfølger lages fordi de vil lage den, ikke fordi de vil tjene penger på fans som skriker etter mer firefly.

Lenke til kommentar
Jada. En annen morsom sak er jo at mange også ønsker at Morena Baccarin skal spille i Justice League. Men det er jo bare rykter, selv tviler jeg på at hverken Fillian eller Baccarin vil bli å finne i Justice League.

 

Du vet sikkert dette, men Morena har vel "spilt" i tegnefilmene om Justice League der hun var stemmen til Black Canary. Ihvertfall etter det jeg har lest et annet sted. Får sjekke imdb for å være helt sikker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...