Gå til innhold

Sniktitt på Assassin's Creed (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Demo tror jeg du skal få se lenge etter, det har ihvertfall blitt sagt at det ikke kommer.

 

--

 

Fin artikkel, ingen sjokkerende nyheter dog, de fleste spillsider har testet spillet, og dessverre har de fleste blitt noe skuffet. Forhåndsbestillingen blir stående til tross, satser på at de finpusser bort smårusket til lansering.

Lenke til kommentar

The good: Veldig god og kritisk artikkel, keep 'em coming!

 

The bad: Jeg blir mer og mer bekymret for Assassins Creed. Det er langt fra bare Gamer.no som har uttalt seg delvis negativt i omtalene rundt omkring. Har hatt denne tittelen på ønskelista lenge, men nå har jeg nedgradert den til "vent og se". Tør iallfall ikke forhåndsbestille, slik jeg opprinnelig hadde tenkt. Det er grenser for hvor mye utviklerne rekker å justere på de to korte månedene frem til lansering...

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
The good: Veldig god og kritisk artikkel, keep 'em coming!

 

The bad: Jeg blir mer og mer bekymret for Assassins Creed. Det er langt fra bare Gamer.no som har uttalt seg delvis negativt i omtalene rundt omkring. Har hatt denne tittelen på ønskelista lenge, men nå har jeg nedgradert den til "vent og se". Tør iallfall ikke forhåndsbestille, slik jeg opprinnelig hadde tenkt. Det er grenser for hvor mye utviklerne rekker å justere på de to korte månedene frem til lansering...

9630323[/snapback]

 

teknisk sett er det kun 1 måned att no..men når dei testa det kan det ha vore to måneder til release..

 

eg skal definitivt ha det uansett..må jo støtte jade raymond..;)

Lenke til kommentar

Hehe. Men uansett, de siste ukene før launch er normalt dedikert til å knipe bugs og kvalitetssikre generelt... ikke endre grunnleggende design og gameplay i ellevte time slik Ubisoft langt på vei antyder her (ref hvordan skal parkour-bitene funke til slutt?). Blir iallfall spennnede å se hvordan resultatet blir!

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

Endelig et preview der anmelderen tør være kritisk og negativ til ting som ikke er så bra - flott! Har hatt en følelse av at "previews" kun blir skrevet for å belyse hva som er bra, og så blir man dritskuffa når man ser anmeldelser / prøver spillet senere en gang. Fortsett sånn :)

 

(Selv om jeg nå er litt skuffet over en del ting, så fikk det meg litt ned på jorda... Med mindre anmeldelsene som kommer blir totalslakt blir vel dette et spil jeg kjøper nærmest uansett)

Lenke til kommentar

Tja, det er jo en konvensjon at forhåndsomtaler skal være vinklet positivt siden produktet fremdeles er uferdig. Det kan skje en mye underveis mens spillet er i utvikling, derfor er det jo kanskje redelig å la tvilen komme utviklerne til gode... iallfall inntil et visst punkt. En mnd eller to før launch bør det vel imidlertid være greit å peke fingeren på ting som åpenbart er noenlunde ferdigstilt.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
eg skal definitivt ha det uansett..må jo støtte jade raymond..;)

9630568[/snapback]

Med tanke på at Jade bare står bak Sims Online og et Jeopardy spill skal vi ikke forvente at ho kan levere noe for oss hardcore spillere...

 

Hvis man skal ha en centerfold er fhm eller tilsvarende blad et billigere alternativ enn spill(som ikke har med bilder engang).

 

Jeg håper på en demo(om enn kansje etter utgivelse), så jeg kan teste dette selv. Har sett for mye potensiale bli sløst bort fra før av i andre titler.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...