Gå til innhold

Age of Conan-presentasjon på The eXperience (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er rart at FunCom har enda ikke vist frem noe om Crafting. Det er bare et lite avsnitt om det på websiden.

 

Ingenting om selve prosessen. Håper de komme med det snart. Personlig synes jeg det er ikke lovende når alt henger opp i kamp hele tiden, ikke bra for spillet i min meining. Det blir fort ensidig.

Lenke til kommentar
Synes det er rart at FunCom har enda ikke vist frem noe om Crafting. Det er bare et lite avsnitt om det på websiden.

 

Ingenting om selve prosessen. Håper de komme med det snart. Personlig synes jeg det er ikke lovende når alt henger opp i kamp hele tiden, ikke bra for spillet i min meining. Det blir fort ensidig.

9611933[/snapback]

 

Du er ikke alene ;) Har fulgt med spillet siden 2005 og har ingen anelse hvordan dette blir enda. Eneste grunnen jeg kan komme på er at de virkelig er LANGT unna ett ferdig produkt enda. Vi vet så si ingenting om hvordan crafting blir i realiteten, PvP systemet vet vi sånn ca hvordan det blir, slåssingen aner vi ikke, det blir jo redesigna. Age of Conan skal jo bli like komplex som star wars galaxies, da er det rart at vi vet så lite enda.

Lenke til kommentar

Får man prøve å spille selv bort på messa?

 

Må bare dra dit uansett hva de skal vise fram.

 

Og verdens sterkeste mann og AoC på samme dag kan ikke gå feil :dribble:

 

Koster det 540kr hvis man bare skal være der en dag?

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Har lagt ut en review av inntrykk fra AoC presentasjonen og Q&A her:

http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=40949

 

Det var muligens en drøss med svar på spørsmål jeg ikke fikk med meg (det var relativt høyt støynivå og vanskelig å høre hva folk sa), håper reporterne fra gamer.no kan fylle ut med det i så fall :)

 

Lord Orion var foresten ikke der så fryktelig lenge, og han er Product Manager, og ikke designer / koder. Tviler FC tapte noe utviklingstid på det.

Endret av Valandil
Lenke til kommentar
Er klar over de er ute å lage hype. Men har sett aksjene ennå ligger nede etter utsettelsen. Så de har en LANG vei igjen.

 

Men den dagen jeg kjøper AoC skal jeg også kjøpe en fallskjem. For med ett så hypet spill som dette så kan realitetens landing bli hard å takle.

9622079[/snapback]

 

Hva aksjen ligger på har ikke en dritt å gjøre med hvor mye hype det er blant gamere og pressen, og når det gjelder hype har AoC ligget godt ann lenge. "Most anticipated" MMORPG nå for tiden er Warhammer og AoC.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...